Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Wietse
Zojuist teruggegaan naar Weather Display 10.37N, build 21. Mede dankzij Christian, van Weersiteapeldoorn.nl.

Aangezien build 24, nog meer problemen gaf.
- Ten eerste natuurlijk nog geen reset, ook niet bij 10.37N hoor ;)
- Als je data verandert, komen er ook onwerkelijke waarden bij, terwijl dit niet in de logfile staat. Dit probleem doet zich gelukkig niet voor in 10.37N
- Weather Display 10.37O, build 24 haalt niet de gegevens op vanaf het moment dat Weather Display is afgesloten, maar bijv. van 1 dag eerder haalt WD dan opnieuw op :S.

Kortom, genoeg redenen om terug te gaan.

@Kees, zou jij mij misschien kunnen helpen met die vertaling van Brians laatste bericht?
Ik ben namelijk als 14e jarige niet zo goed in Engels, helaas :(.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Zojuist teruggegaan naar Weather Display 10.37N, build 21. Mede dankzij Christian, van Weersiteapeldoorn.nl.

Aangezien build 24, nog meer problemen gaf.
- Ten eerste natuurlijk nog geen reset, ook niet bij 10.37N hoor ;)
- Als je data verandert, komen er ook onwerkelijke waarden bij, terwijl dit niet in de logfile staat. Dit probleem doet zich gelukkig niet voor in 10.37N
- Weather Display 10.37O, build 24 haalt niet de gegevens op vanaf het moment dat Weather Display is afgesloten, maar bijv. van 1 dag eerder haalt WD dan opnieuw op :S.

Kortom, genoeg redenen om terug te gaan.

@Kees, zou jij mij misschien kunnen helpen met die vertaling van Brians laatste bericht?
Ik ben namelijk als 14e jarige niet zo goed in Engels, helaas :(.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar

Geen Engels op school Wietse ?

Groet,

Bert
Door Eckie76
Wietse schrijft:
Tuurlijk wel Bert,
Maar ik ben niet zo goed in talen.
Voor Engels sta ik ook mijn enigste voorlopige onvoldoende, een 5.

Vermoedelijk heb je voor Nederlands geen 10: Het moet zijn; enige.

:P

Genoeg gekheid, ik vraag me af of het niet beter voor je is om uit te kijken naar andere software.
Als ik er zo veel problemen mee had, was de keuze snel gemaakt!
Door Christian
did another overnight test here
works perfectly
latest update of WD
after the history is downloaded, under view, program event log, I see the daily reset has occured
could your friend provide the log output?
iroxhistory.txt

also if he could .zip and email me his settings files too so I can test here

Deze?

Heb nog een nachtelijke test gedaan. Werkt perfect. Laatste update van WD: nadat de historie is gedownload, onder 'view', 'program event log' zie ik dat de laatste reset heeft plaatsgevonden. Kan je vriend de log output iroxhistory.txt verzorgen?

Of als hij zijn settings-bestanden kan zippen en naar me toe kan mailen zodat ik ze kan testen.

^^^
Lijkt brak Engels, maar komt ook omdat Brian het niet helemaal netjes formuleert ;)
Door Meteonoord
Christian schrijft:
did another overnight test here
works perfectly
latest update of WD
after the history is downloaded, under view, program event log, I see the daily reset has occured
could your friend provide the log output?
iroxhistory.txt

also if he could .zip and email me his settings files too so I can test here

Deze?

Heb nog een nachtelijke test gedaan. Werkt perfect. Laatste update van WD: nadat de historie is gedownload, onder 'view', 'program event log' zie ik dat de laatste reset heeft plaatsgevonden. Kan je vriend de log output iroxhistory.txt verzorgen?

Of als hij zijn settings-bestanden kan zippen en naar me toe kan mailen zodat ik ze kan testen.

^^^
Lijkt brak Engels, maar komt ook omdat Brian het niet helemaal netjes formuleert ;)

Well done, my friend.

Groet,

Bert
Door Wietse
Bedankt Christian!
Door die iets oudere versie van Weather Display is mijn reset probleem ook verholpen (Weather Display 10.37N, build 21).

Voor wie het .exe bestand wil downloaden, klik hier!
Het .exe bestand plaats je in de directory map van wdisplay, met de vraag of het overschreven mag worden, klikt u op "ja".

Net zoals bij een update normaal van Weather Display.

Alles op eigen risico, als je het proberen niet waard vind, dan kun je het beter gewoon zo laten!
Door lightningchaser
Ik heb van de laatste versie (10.37O build 25) een complete installatie gedaan in een andere map. Vervolgens alle executables/dll's/ini's terug gekopieerd naar de originele map. Nu krijg ik weer meldingen in de log's dat er temperaturen gereset worden, goede hoop dat de neerslag vannacht dus ook weer gereset gaat worden.

Floris
Door Christian
Succes ermee. Build 21 die ik naar Wietse heb gezonden is bij mij een stabiele versie en heeft nog geen problemen gegeven (misschien ook omdat ik om 18.00 UTC reset?) en loopt al sinds maanden netjes. Ik draai ook niet 24/7.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13