Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Nico
IK HEB GISTEREN HET EXE. BESTAND GEDOWNLOAD EN DE PC VOOR 11 UUR UITGESCHAKELD, RESULTAAT WD HEEFT ZICH OM MIDDERNACHT GERESET (ZIE GRAFIEKEN) ALLEEN OP HET HOOFDVELD IS DE TEMP SCHIJNBAAR GERESET OM 8;30 VANMORGEN. MINIMALE TEMPERATUUR STAAT OP 7.8 OM 8UUR 35, TERWIJL HET NOAA RAPPORT 7.2 GEEFT OM 2UUR 30. KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK DIT IN ORDE KRIJG.
Door weerzoetermeer
Precies!

Schreeuwen is redelijk 'not done' in forums.

Lees ook anders de regels van het forum eens door:

11. SCHREEUWEN is niet nodig!!! Gebruik de Hoofdletters dus op de juiste manier.

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
Nico schrijft:
IK HEB GISTEREN HET EXE. BESTAND GEDOWNLOAD EN DE PC VOOR 11 UUR UITGESCHAKELD, RESULTAAT WD HEEFT ZICH OM MIDDERNACHT GERESET (ZIE GRAFIEKEN) ALLEEN OP HET HOOFDVELD IS DE TEMP SCHIJNBAAR GERESET OM 8;30 VANMORGEN. MINIMALE TEMPERATUUR STAAT OP 7.8 OM 8UUR 35, TERWIJL HET NOAA RAPPORT 7.2 GEEFT OM 2UUR 30. KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK DIT IN ORDE KRIJG.

Misschien is het handig om je profiel wat meer in te vullen zodat de mensen ook kunnen zien waar je over het wilt hebben.

Groet,

Bert
Door Nico
Sorry, het is zeker niet mijn bedoeling om te schreeuwen asociaal etc. te zijn , mijn bedoeling was alleen maar mede te delen dat n.a.v. het bericht van meteo almelo, (het exe. bestand te downloaden) mijn bevindingen met jullie te delen.
Resetten werkt bij mij nu wel, ook met de computer uit.

Groet

Nico
Door wslangerak
Nico schrijft:

Kijk, daar hebben we wat aan. Zijn er nog meer mensen waar het nu wel werkt?
Ik wil dit afsluiten en ook op het WD-forum uitsluitsel geven.
Door wslangerak
wslangerak schrijft:
Nico schrijft:

Graag nog even wat reacties (met name van Wietse). Werkt het nu naar behoren??
Ik wil graag op het WD-forum een uitslag geven, uiteindelijk is daar gevraagd om een reactie.

Bedankt.
Door Wietse
wslangerak schrijft:
wslangerak schrijft:
Nico schrijft:

Graag nog even wat reacties (met name van Wietse). Werkt het nu naar behoren??
Ik wil graag op het WD-forum een uitslag geven, uiteindelijk is daar gevraagd om een reactie.

Bedankt.

Het werkt nu prima naar behoren, maar zou het echter geen optie zijn dat Brian dit weer inbouwt?
Misschien wil die het .exe bestand van mij hebben?
Zodat hij kan kijken wat hij nodig heeft om dit ook in de nieuwere versie's te plaatsen.

De versie die ik nu gebruik van Weather Display is:
Weather Display 10.37 N, build 21.
Door wslangerak
OK, duidelijk. Ik heb dit zo gepost op het WD-forum met het versienummer erbij. Brian is een paar dagen weg tot het weekend, dus wellicht krijgen we na 't weekend een reactie.

Gr,
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13