Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door weerd11
Waar kan ik testtags.txt vinden of moet ik dit zelf maken ?
Ik heb zelf wat dingen verandert in testtags.php zoals o.a. sunrise en sunset
maar dat had zeker niet gehoeven,als ik het goed begrijp doet wd dat zelf.
Daarom lijken sommige dingen op de website goed te staan zoals zonsopgang maar dit gebeurd dus niet automatisch.
Op de site lijkt de temperatuur en wind gegevens wel goed te werken.

gr Gerrit
Door weerd11
Ondertussen wd opnieuw geinstalleerd op andere laptop helemaal schoon.
op de server map terug gezet vanaf begin.
Standaard gegevens ingesteld in wd
Graag hulp hoe nu verder voor dat ik weer van alles invul wat niet moet

gr Gerrit
Door weerd11
Alles geinstalleerd en alles word nu ook netjes geupload. Maar nu is er nog een probleem het bestandje testtags.txt/testtags.php wordt niet geupdate, dus alle informatie wat er in staat blijft gewoon het zelfde staan, en als ik heb bestandje leeg gooi dan komt er ook niks in te staan.
Weet iemand wat ik hier aan moet doen, of waar dat staat waar je dit moet invullen.

gr, Gerrit
Door Wietse
Om alles juist in te stelling en niks te vergeten klik dan op Setup > Setup Wizard > De rest volgt, vragen?
Stel ze maar!
Door weerd11
@ wietse,

de hele setup door lopen, maar hij update nog steeds testtags.php/txt niet goed, hij update wel iets maar het overgrote deel update die niet, wat gaat hier nu fout?
want op de website worden nu een aantal onderdelen niet geupdate.

Gr gerrit
Door Roelof
Hallo Allemaal,
Ik zit met het volgende probleem.
Mijn saratoga template wordt niet gereset en de teller loopt gewoon door.
Na een tijdje krijg ik de volgende melding:
Updates paused - reload page to start @ 24/8/2010 sleen
Ook valt het me op dat de woonplaats in beeld staat terwijl ik bij andere stations hier de tijd zie staan.
Ik heb al wat liggen stoeien met de ajaxWDwx file , maar zonder resultaat.
de clientraw file en de testtags file worden wel ververst. Moet er nog ergens anders een instelling veranderd worden??
Roelof
Door weerzoetermeer
Hoi Roelof,

Het is niet handig om in iemand anders zijn topic een vraag te stellen die over iets anders gaat. Zo houden we geen overzicht op het forum. Dit topic is overigens al 9 maanden oud. Daarom sluit ik het topic en verzoek ik je om je vraag te stellen in een nieuw topic.

Ik zie nu pas dat het ook nog een dubbelpost betreft. Behoorlijk "not done".

Topic gesloten.