Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Mike
Op onderstaande wolkenradar is het mistgebied boven Noord-holland heel goed te zien, de Temp hier (Hillegom) is al 10 graden en volop zonnig, zie dat bv Alkmaar maar 4 graden meet en dus nog in de mist zit.

Afbeelding
Door duck1966
die mist klopt ik ben net klaar in Wormerveer en was vlak bij de ptt mast aan het straten ik zag alleen de onderkant van de mast en verder was alles in de mist(laag hangende wolken) verdwenen toen ik over de a9 naar huis ging werd het na Haarlem weer zonnig zie me eigen radar beelden
Bijlagen
noaa_18_11081300_hvctmist.jpg
noaa_18_11081300_hvctmist.jpg (48.69 KiB) 3905 keer bekeken
Door Mike
Mooi beeld Ronald, hier in Hillegom heel even wat lichte mist maar rond zonsopkomst snel weg en nu al de gehele dag zonnig.
Door weermaarssen
Hallo Iedereen

Al vanaf zonsopgang de Zon hier in Maarssen. De temperatuur was zelf even 9,5 graden. Ik heb het idee dat het snel zal veranderen.

Vr. gr. Louis
Door Mike
Nu net hier in Hillegom trok het ook zeer snel dicht, de hele dag zon gehad met een tmax van 10.3°C om 14:51, nu dus mistig met een snel dalende temp.
Door etab
Moest vandaag werken en op Schiphol was het kraakhelder.
Toen ik terug naar huis reed zag ik dat er wolkjes hingen rond de windmasten van Amsterdam (havens)
Thuis in Beverwijk had het geregend en mijn temperatuur stond rond de 3.00 graden.
Dat is wel bijna 2 graden kouder als Heemskerk. Nu zit ik wat dichter op de kust maar twee graden is wel veel.
Toch geeft mijn oude kwik thermometer het ook aan.
EN nu denk ik 200 meter zicht hier
Door osjohn
Mike schrijft:
Op onderstaande wolkenradar is het mistgebied boven Noord-holland heel goed te zien, de Temp hier (Hillegom) is al 10 graden en volop zonnig, zie dat bv Alkmaar maar 4 graden meet en dus nog in de mist zit.

Afbeelding

Het is wel een toeval dat de NAM stoom in de grond aan het spuiten is om de ruwe aardolie omhoog te pompen.

Ha, Ha, :laugh:

Zit Bert ook goed in de mist.

John
Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Mike schrijft:

Afbeelding

Het is wel een toeval dat de NAM stoom in de grond aan het spuiten is om de ruwe aardolie omhoog te pompen.

Ha, Ha, :laugh:

Zit Bert ook goed in de mist.

John

Klopt John, de hele dag.

Groet,

Bert
Door tjabine
Hier in Heerhugowaard, "het mist gebied"
1 zonne straal gezien, de temperatuur heeft net de 5.5°C niet gehaald.
Er echt was niets aan hier.

Gr Ron.