Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door tjabine
Hoi Speedy,

Ik vind het dus wel leuk om dit soort verslagen te lezen.
En zolang het met het weer of weerstation te maken vind ik het prima.
Ga zo door Speedy!
Ik ben zeer benieuwd naar je wind waarnemingen daar.
Succes ermee.

Gr Ron.
Door Meteonoord
tjabine schrijft:
Hoi Speedy,

Ik vind het dus wel leuk om dit soort verslagen te lezen.
En zolang het met het weer of weerstation te maken vind ik het prima.
Ga zo door Speedy!
Ik ben zeer benieuwd naar je wind waarnemingen daar.
Succes ermee.

Gr Ron.

Hi Ron,

Ik kan je adviseren mijn stukje nog eens nadrukkelijk te lezen.
Natuurlijk vind ook ik verhalen over wind etc interessant, echter het soort verslagen vind ik overbodig en van generlei zake.

Bijvoorbeeld :

Je kunt zeggen : Ik reed met de auto van A naar B.

Het onderhavige verhaal is als volgt opgesteld :

1. Ik liep naar de auto
2. Ik pakte mijn sleutels
3. Ik ontsloot het portier
4. Ik stapte in.
etc, etc.

Snap je mijn bedoeling ?

Ik meen mij te herinneren dat over dit soort verhalen door Eckie ook al eens een opmerking is gemaakt. Indien ik hierin lieg, lieg ik in commissie.

Ik heb mijn punt gemaakt en ik zal dan ook verder niet deelnemen aan deze, in mijn ogen, verder nutteloze discussie.

Groet,

Bert
Door Mike
Nou Bert dat lijkt mij meer een taak voor de mods.

De eenigste overbodige berichten in dit topic zijn van jou, je wijst hem ergens op en dat zelfs gewoon domweg tot 2x aantoe, ja zo kom ik ook aan 800 berichten, daarnaast start je zelf de in jou ogen nutteloze discussie op door je reacties en vervolgens zeg je weer eens dat je nu weer verders niet meer deelneemd aan je eigen nutteloze discussies.

Ik volg het wel met plezier maar stoor me weer aan jou nutteloze opmerkingen en dat ook gewoon domweg tot 2x aantoe.

Speedy is gewoon heerlijk enthousiast dat hij dit mag/kan plaatsen, wat wil je nog meer.

En ook ga je vrolijk Ron nog even ergens op wijzen, je vervuilt het topic meer dan dat Speedy doet.

Je vind het wel leuk dit soort verslagen maar het moet op jou manier gezegt worden, ja dat gaat niet in deze wereld Bert, laat iedereen in zijn eigen waarde, en nogmaals het is meer een taak voor de mods dit soort opmerkingen.

Nou eens kijken of je zelf ook tegen kritieke opmerkingen kan :cheer:
Door Meteonoord
Mike schrijft:
Nou Bert dat lijkt mij meer een taak voor de mods.

De eenigste overbodige berichten in dit topic zijn van jou, je wijst hem ergens op en dat zelfs gewoon domweg tot 2x aantoe, ja zo kom ik ook aan 800 berichten, daarnaast start je zelf de in jou ogen nutteloze discussie op door je reacties en vervolgens zeg je weer eens dat je nu weer verders niet meer deelneemd aan je eigen nutteloze discussies.

Ik volg het wel met plezier maar stoor me weer aan jou nutteloze opmerkingen en dat ook gewoon domweg tot 2x aantoe.

Speedy is gewoon heerlijk enthousiast dat hij dit mag/kan plaatsen, wat wil je nog meer.

En ook ga je vrolijk Ron nog even ergens op wijzen, je vervuilt het topic meer dan dat Speedy doet.

Je vind het wel leuk dit soort verslagen maar het moet op jou manier gezegt worden, ja dat gaat niet in deze wereld Bert, laat iedereen in zijn eigen waarde, en nogmaals het is meer een taak voor de mods dit soort opmerkingen.

Nou eens kijken of je zelf ook tegen kritieke opmerkingen kan :cheer:

Tegen eerlijke, inhoudelijk en juiste kritiek wel, maar de inhoud van jou schrijven zegt meer over jouw niveau dan over het van mij.

Voor deze modder gooi partij pas ik, waarde Mike maar dat laat onverlet dat ik totaal niets tegen noch Speedy, noch ron heb.

Ondanks dat ik ook best wel fouten maak, ben ik toch zeer tevreden met de opvoeding en opleiding die ik heb genoten. Eén daarvan is omgangsvormen.

Maar ach ja............. nobody is perfect.

Groet,

Bert

Ps. De Nederlandse taal is, indien juist gebruikt, een prachtige instrument.
Door Meteonoord
SpeedyGJ schrijft:
Zullen we het dan hierbij laten? Dank!

Inmiddels Weerstation van het dak af enzo, weerpc is ook binnen gekomen :)

Desalniettemin, succes met de opbouw Speedy.

Groet,

Bert
Door SpeedyGJ
Bedankt :)

Het weerstation ligt momenteel binnen in de kast, de beugels bleken niet groot genoeg te zijn. Deze probleem kwamen we tegen toen we elders geen goeie plek kon vinden dus aan de paal van de webcam zou een prima oplossing zijn echter is deze paal een stuk breder dan ik had verwacht. 1 van de medewerkers gaat vanavond een bredere beugel halen :) morgen zal alles dan uiteindelijk worden geinstalleerd :)
Tevens zal ik gelijk de PC mee nemen, alles draait is het dus koppelen en draaien maar :)
Door osjohn
SpeedyGJ schrijft:
Bedankt :)

Het weerstation ligt momenteel binnen in de kast, de beugels bleken niet groot genoeg te zijn. Deze probleem kwamen we tegen toen we elders geen goeie plek kon vinden dus aan de paal van de webcam zou een prima oplossing zijn echter is deze paal een stuk breder dan ik had verwacht. 1 van de medewerkers gaat vanavond een bredere beugel halen :) morgen zal alles dan uiteindelijk worden geinstalleerd :)
Tevens zal ik gelijk de PC mee nemen, alles draait is het dus koppelen en draaien maar :)

Kijk uit Speedy, morgen met een windkracht van 75 km/uur kan je de beugels verliezen.

Maar succes gewenst

John
Door SpeedyGJ
Ik ben wel wat gewend en heb daar goed hou vast met die paal dus weg waaien en spul verliezen zal niet aan de orde zijn.
Naast dit wordt het in de ochtend gedaan dus niet in de middag waardoor ik de meeste harde windstoten ga vermijden voor die mij in de middag/avond bereiken, dan mag de windmeter het over nemen met dan hopelijk gelijk al records :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13