Algemeen forum voor discussie over de website
Door Regards
Ik wil bij deze de mensen die morgen naar de open dag van Meteo Consult gaan een fijne en leerzame dag toewensen.
Ik zelf kan helaas niet komen doordat ik moet werken, hoop dat jullie na de open dag willen vertellen wat jullie allemaal gedaan hebben en dit met de thuis blijvers willen delen.

Gr Rik
Door osjohn
Regards schrijft:
Ik wil bij deze de mensen die morgen naar de open dag van Meteo Consult gaan een fijne en leerzame dag toewensen.
Ik zelf kan helaas niet komen doordat ik moet werken, hoop dat jullie na de open dag willen vertellen wat jullie allemaal gedaan hebben en dit met de thuis blijvers willen delen.

Gr Rik

Open dag ??????

John
Door Regards
osjohn schrijft:
Open dag ??????

John

Dan word het eens tijd dat je je mailbox eens gaat bekijken John, zie mail van Luc op 14-08-'09 rond 13:00 uur.

Gr Rik
Door Meteonoord
Regards schrijft:
osjohn schrijft:
Open dag ??????

John

Dan word het eens tijd dat je je mailbox eens gaat bekijken John, zie mail van Luc op 14-08-'09 rond 13:00 uur.

Gr Rik

of................ niet meedoen met MC. Die zijn uiteraard niet uitgenodigd.

Groet,

Bert
Door osjohn
Meteonoord schrijft:
Regards schrijft:
osjohn schrijft:
Open dag ??????

John

Gr Rik

Groet,

Bert

Jongens, ik word een dagje ouderen weet ook niet meer dat er in de achtste maand een mailtje is verzonden.

Daarom ben ik morgen bezet met een grote beurt aan een Volvo FH12/480, zeer voornaam voor de winter.

John
Door Eckie76
Meteonoord schrijft:
Regards schrijft:
osjohn schrijft:
Open dag ??????

John

Gr Rik

Groet,

Bert

Ik ga regelmatig onuitgenodigd naar feestjes.
Helaas ben ik verhinderd door arbeidsdwang.
Een dagje vrij kan ik me niet meer veroorloven, aangezien ik over 5 jaar ga ontdekken dat ik als zelfstandige tot mijn 97e moet doorwerken.
Door duck1966
Bedankt rik ik zal je een verslag sturen met wat daar is gebeurd ook zal ik wat foto,s maken.

groetjes ronald

ws ter aar
Door Meteonoord
Ondanks het feit dat ik geen gegevens aanlever aan MC,
ondanks het feit dat ik in de discussie mij danig heb verzet tegen de manier waarop,

wens ik toch een ieder morgen een plezierige, maar vooral leerzame dag toe.

Groet,

Bert
Door Weerstation Kaatsheuvel
Beste mensen,
Ik wens iedereen een fijne en leerzame dag toe.
Ronald zou jij mij ook iets willen laten weten?
Alvast bedankt.

Groet,
Hans
:)
Door Pim
Bert,

Jammer, dat je er morgen niet bij bent!

Dank je wel voor je goeie wensen.
Als ze daar bij MC nog een voorraadje "mooi weer" hebben liggen, dan neem ik dat wel
mee en kom dat dan binnenkort langsbrengen.
Heb ik gelijk een boodschap.
Stel, ik kan het me het haast niet voorstellen, als de voorraad daar op is kom ik ook langs, maar dan vermoedelijk in de regen en dat is ook vast binnenkort.
Tot later.

Groeten

Pim
Weerstation Roden