Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weerzoetermeer
Aan alle reacties te lezen is het een erg leuke dag geweest bij MC. Helaas was ik niet in staat om zelf ook aanwezig te zijn. Ik had graag wat collega's persoonlijk willen ontmoeten. Volgende keer beter ;)

Gr.
Thierry
Door Meteonoord
weerzoetermeer schrijft:
Aan alle reacties te lezen is het een erg leuke dag geweest bij MC. Helaas was ik niet in staat om zelf ook aanwezig te zijn. Ik had graag wat collega's persoonlijk willen ontmoeten. Volgende keer beter ;)

Gr.
Thierry

Hi Thierry,

Hoe ontstaat misschien een plan. Voorlichting cq bezichtiging bij professionele vakbroeders is natuurlijk leerzaam en interessant maar................

Een ongedwongen samenzijn met collega's werkt misschien ook goed. Eens persoonlijk kennis maken en kijken welk gezicht bij welke naam hoort. Het uitwisselen van ervaringen face to face.

Het is maar een idee maar dan zullen we hier natuurlijk wel een nieuw topic voor moeten openen.

Wie start ?

Groet,

Bert
Door Roelof
Zo te zien een erg mooie dag geweest.Ik vindt het jammer dat ik niet aanwezig kon zijn.
Het is helaas soms keuzes maken in het leven.En als ik het artikel bekijk had ik een andere keuze moeten maken.

Volgend keer ben ik er zeker bij.

Roelof
Door Eckie76
Roelof schrijft:
Zo te zien een erg mooie dag geweest.Ik vindt het jammer dat ik niet aanwezig kon zijn.
Het is helaas soms keuzes maken in het leven.En als ik het artikel bekijk had ik een andere keuze moeten maken.

Volgend keer ben ik er zeker bij.

Roelof

Precies zo voel ik mij nu ook. Ik had ook een andere keuze moeten maken, maar helaas dacht ik dat werk weer voor ging.
Wijze les geleerd.
Door Luc
Hallo allemaal,

Ik vond het erg leuk om de deelnemers persoonlijk te ontmoeten. Ik heb heel wat handen geschud en ook heel wat gezichten bij bekende namen gezien. Met een hoop deelnemers heb ik (even) gezellig kunnen kletsen over onze gezamenlijke hobby. Helaas was de tijd te kort met iedereen even te kunnen praten.

De vragenronde op het einde vond ik erg leuk. Ik heb heel wat vragen van deelnemers mogen beantwoorden. Dan besef je pas hoe HWA ook bij de deelnemers leeft. Vanachter de computer beleef je dat toch heel anders dan tijdens zo'n bijeenkomst.

Al met al was het een zeer geslaagde dag. Ik wil iedereen die aanwezig was, bedanken voor deze gezellige dag.

Verder wil ik de medewerkers van Meteo Consult bedanken voor de voortreffelijke organisatie!

Luc