Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door meteowestkust
Hallo allemaal,

Ik zal me ook ff voorstellen,mijn naam is Armando en kom uit Noord Holland.
Ik houdt mij al een aantal jaren bezig met het weer,vroeger toen ik klein was ermee besmet:cheer: door een neef van mij en ik vindt het nog steeds geweldig.Een andere neef van mij heeft al jaren een weerstation in Tuitjehorn,misschien bekend.
Helaas heb ik tot nu toe nog niet veel vrije tijd gehad om me er meer mee bezig te houden maar dat is in de toekomst wel de bedoeling met een eigen website en hopenlijk een Davis weerstation.
Ik ben nu in het bezit van een La Crosse WS-3600 en een Oregon Scientific BAR928.
Ik hoop hier nog het één en ander te weten te komen.

Groeten Armando.
Door meteostadskanaal
hoi armando,
je kunt hier met alle vragen terecht en op een snelle manier geholpen , dat ondervind ik tenminste sinds een aantal weken als leek.
een goed forum .
welkom
gr bert
Door weerzoetermeer
Hallo Armando,

Welkom op het forum van HWA!

Gr.
Thierry
Door meteowestkust
Luc schrijft:
Welkom Armando,

Volgens mij is jouw neef uit Tuitjenhorn hier ook aangesloten... in ieder geval hebben we hier ook een weerstation uit die plaats: www.hetweeractueel.nl/weer/tuitjenhorn/actueel/

Gr,
Luc

ja dat klopt,dat is mijn neef.

Beankt allemaal voor het welkom;)

groeten Armando
Door regenbui
Hoi Armando, welkom op dit forum:), wordt zo een aardige familie aangelegenheid op hetweeractueel.
oja ben je in staat (technisch natuurlijk) om te oploaden naar het weeractueel en andere weersite's. Of zit dit nog in de toekomstige mogelijkheden.

groeten vanuit Tuitjenhorn

Theo

www.meteotuitjenhorn.nl
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hoi Armando,

Ook van mij welkom en veel plezier en succes met je station en site.

Groetjes,

Martijn
Door meteowestkust
regenbui schrijft:
Hoi Armando, welkom op dit forum:), wordt zo een aardige familie aangelegenheid op hetweeractueel.
oja ben je in staat (technisch natuurlijk) om te oploaden naar het weeractueel en andere weersite's. Of zit dit nog in de toekomstige mogelijkheden.

groeten vanuit Tuitjenhorn

Theo

www.meteotuitjenhorn.nl

Hoi Theo,
Ik kan nu nog niet uploaden want ik heb geen verbinding meer met mijn weerstation en de laptop.Dus dat is voorlopig nog even toekomst maar ben druk aan t sparen:unsure: voor een beter weerstation,het liefst de Davis Vantage Pro en ik ben me aan het oriënteren voor het maken van een website....ik heb helaas alleen niet altijd zoveel vrije tijd maar ik ga ervoor...nog even geduld,lijkt me iig erg leuk om te doen.
Ik zou,als je het goed vindt, nog wel eens een keer even bij je willen kijken.

Groeten Armando.