Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door nvanoost
Dag,
Ik voer regelmatig de plaatselijke weergegevens in op 360.org.
Maar omdat ik niet de hele dag achter de computer zit, zou het leuk zijn als dit automatisch ging.
Toen ik weer gegevens aan het plaatsen was,zag ik een link staan om je eigen weerstation toe te voegen op 360.org. Dus ik een accountje aangemaakt op 360.org en proberen mijn weerstation toe te voegen..
Nu vraagt 360.org om een URL van mijn AWS data. Ik zou niet weten wat ze daar mee bedoelen. Ik heb al gegoogeld, op dit forum gezocht, maar zonder resultaat.
Weet iemand wat AWS betekent?
Ik gebruik Weather Display voor mijn weerstation, is dit mogelijk om te gebruiken bij 360.org?

Met vriendelijke groet;
Niek van Oost
www.weerkendam.nl
Door Overijse
Hey,

AWS = Amateur WeerStation of Amateur Weather Station

Grtz
Kris
Door nvanoost
Oke;)
heb je ook enig idee, wat voor type link je daar in moet voeren?
Als ik de link naar mijn clientraw invoer krijg ik een error...

edit: Laat maar hij werkt al;)
Door jango
Overijse schrijft:
Hey,

AWS = Amateur WeerStation of Amateur Weather Station

Grtz
Kris

Kris je verklaring van AWS is waarschijnlijk niet de juiste.

Volgens mij moet het zijn automatisch weerstation.

Dit maak ik op uit de onderstaande tekst gehaald van 360.org.

Iedereen kan bijdragen aan 360.org. Kijk naar buiten en vertel ons welk weerbeeld je ziet. Als heel veel mensen dat doen samen met de duizenden automatische weerstations die op onze planneet staan ontstaat een schat aan informatie.

gr. Jan
Door wslangerak
nvanoost schrijft:
Laat maar hij werkt al

Wil je ook met ons delen wat je ingevuld hebt?
Door nvanoost
Omdat ik Weather Display gebruik heb ik het directe adres ingevuld naar clientraw.txt.

360.org haalt dat bestand dat op en schijnt daarmee overweg te kunnen. Of het dan ook werkt weet ik niet, want je kan voor de rest nergens iets instellen of controleren...
Door osjohn
Ik vind het wel een onoverzichtelijke site die je gegevens nodig heeft, voor wat ???,

en wie zit er achter die site ???.

Daarbij zijn er erg weinig aanmeldingen in Europa.

Zelf geeft het mij een onprettig gevoel die met jou gegevens speelt.

John
Door nvanoost
De gegevens van 360.org gebruiken ze bij mij weten voor o.a de sneeuwradar (op de satteliet is het verschil tussen sneeuw en regen niet te zien) heb ik me laten vertellen..

Onoverzichtelijk is die inderdaad,, mogen ze wel wat aan gaan doen..
Door osjohn
nvanoost schrijft:
De gegevens van 360.org gebruiken ze bij mij weten voor o.a de sneeuwradar (op de satteliet is het verschil tussen sneeuw en regen niet te zien) heb ik me laten vertellen..

Onoverzichtelijk is die inderdaad,, mogen ze wel wat aan gaan doen..

Je kan bij hun nog geen E-mail adres vinden om een contact te leggen.

John

Aanvulling een E-mail naar hun.

Ik vind dat je op de 360.org wel wat meer bedrijfsinformatie kan geven over de 360.org.

Je moet als weeramateur via google erachter komen dat het een onderdeel van buienradar is.

Tevens is er geen contact mogelijkheid op de 360.org, erg slordig.

John van Os
6657AS2