Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
osjohn schrijft:
RZw schrijft:
Zo ver kom ik niet eens. Ik heb het .exe bestand in mijn weatherlink map gezet en daarna dubbelklik. En dan houdt het al op... Ik kan niet eens verwijzen naar een andere map.

Wat voor besturingsoftware gebruik je, je hoeft het exe. bestand yoch niet in je weatherlink mat te zetten.

John

O ja, de weatherlink 5.83 was een upgrate, geen full versie.

John
Door RZw
Ik gebruik Windows XP engels. Heb inmiddels je bestand ontvangen.
Alvast bedankt!
Door osjohn
LET OP, bij het installeren van de Vantage software, Vantage afkoppelen van je computer

John
Door RZw
Weatherlink 5.8.2 draait! :) Ik heb hem nu geïnstalleerd op de nieuwe pc waar het weerstation nog niet aangehangen heeft. Het update naar 5.90 geeft echter dezelfde foutmelding. Zou het kunnen komen doordat Weatherlink nog niet goed is ingesteld op het weerstation? Ik kan hem er nu nog niet aanhangen aangezien ik nog op mijn PCI-RS232 adapter zit te wachten... Nog even afwachten dus.
Door osjohn
RZw schrijft:
Weatherlink 5.8.2 draait! :) Ik heb hem nu geïnstalleerd op de nieuwe pc waar het weerstation nog niet aangehangen heeft. Het update naar 5.90 geeft echter dezelfde foutmelding. Zou het kunnen komen doordat Weatherlink nog niet goed is ingesteld op het weerstation? Ik kan hem er nu nog niet aanhangen aangezien ik nog op mijn PCI-RS232 adapter zit te wachten... Nog even afwachten dus.

Het zou kunnen, heb je een seriele logger ?

John
Door RZw
ja. Had eerst een usb logger maar die liep steeds vast. Ga nu over naar een (nog) zuinigere pc maar die heeft standaard geen COM poort.
Door osjohn
RZw schrijft:
ja. Had eerst een usb logger maar die liep steeds vast. Ga nu over naar een (nog) zuinigere pc maar die heeft standaard geen COM poort.

Maar je kan toch ook d.m.v. je USB-logger een virtuele compoort maken, dat gaat in 99% van de gebruikers goed.

John
Door JozBaz
Inderdaad. Ik zou ook graag een fatsoenlijke versie voor Mac OS X zien. Wat ze op dit moment hebben is het overwegen niet waard: beperkte functionaliteit (t.o.v de Windoz versie) en niet erg stabiel en betrouwbaar.