Algemeen forum voor discussie over de website
Door Dirk Wolters KNMI
Omdat de maandoverzichtkaartjes nog niet gereed waren, hebben we even gewacht met de bekendmaking van de pagina op de KNMI-website. Het is een goed idee om een grotere versie van de grafieken te plaatsen, hier zullen we nog naar kijken.

Vriendelijke groeten,
Dirk Wolters
KNMI
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Dirk,

Is het misschien ook een idee om een duidelijker en overzichtelijker en actueler landkaartje aan te maken met daarin de deelnemende stations.

Mijn inziens is de huidige kaart nog een oudere kaart, waar lang niet alle nieuwe bijgekomen stations waaronder ikzelf in zijn opgenomen.

Misschien is het ook mooier dat je dan op de kaart kunt zien in welke plaatsen de deelnemende stations zich bevinden, Het is nu maar een beetje gokken.

Met vriendelijke groet,

Martijn,

Weerstation-Klazienaveen
Door Pim
Ja Martijn,

Je bent me net een slag voor.

Het zou mooi zijn en het zou het KNMI sieren, dat kaartje wat te vergroten/verduidelijken en dan op de betreffende plaatsen een link naar onze weerstations te plaatsen!
Over bronvermelding heb ik het hier al eerder gehad, maar dhr.Wolters van het KNMI heeft daar tot nu toe nooit op gereageerd.;)

Op de site van het KNMI is trouwens de pagina over de samenwerking met HWA erg moeilijk te vinden.
Die opmerking is op het forum al eerder gemaakt, maar er is tot nu toe niets veranderd.

Misschien is het KNMI heel erg blij met onze gegevens, maar men laat dat vermoedelijk liever niet blijken!

Tot nu toe blijf ik positief en vertrouw er daarom nog steeds op, dat e.e.a. binnenkort goed komt.

Pim
Weerstation Roden
Door reitsma1960
Ik sluit me volledig aan bij beide berichten van Martijn en Pim. Ik mis ook de herkenbaarheid van onze stations.

Oebel Reitsma
Weerstation Marsdijk Asen
Door petergroeneveld
Inderdaad een link vermelding of plaatsaanduiding zou best wel mogen en ook up to date houden moet kunnen. Op deze manier wordt de kaart van Nederland ook maar lek geprikt. :laugh:
Door Dirk Wolters KNMI
Hoi allen,

Bedankt voor de opmerkingen. Vanmorgen is de stationskaart geupdate, en er is via dezelfde pagina nu ook een stationslijst beschikbaar, met links naar de websites van de deelnemers.

Ook is nu het maandoverzicht van de neerslag van november aanwezig op de website. De neerslag voor december laat nog even op zich wachten.

Groeten,
Dirk Wolters
Door reitsma1960
Dag Dirk,

Snelle actie. Bedankt, duidelijk zo.
We blijven het onderzoek volgen.

Oebel Reitsma
Weerstation Marsdijk Assen
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Dirk,

Bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag.

Zo is het prima voor elkaar, mooi ook met de lijst van deelnemende stations.

Grote klasse.:)

Met vriendelijke groet vanuit Klazienaveen.

Martijn.
Door Pim
Hartelijk dank,

Hierbij wil ik dhr. Wolters bedanken voor de lijst met weerstationlinks en de geupdate
kaart.

1 Dag geleden meldde ik, dat ik nog vol vertrouwen was, dat e.e.a. binnenkort goed zou komen.
Dat binnenkort al zo snel kon zijn, was buiten alle verwachting.

Ik weet bijna zeker dat, zoals het nu op de KNMI-site staat, wij er allemaal blij mee zijn.

Met vriendelijke groet,

Pim
Weerstation Roden
Door Marcel
Misschien is het een idee (kweet niet of het al een keer is geopperd) om de punaises te voorzien van de stationsnaam als de muis erover gaat, of door te kunnen linken bij dubbelklik?

Marcel Pijpers
Meteo de Kempen
Luyksgestel
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22