Oftewel het 'knutsel' forum.
Heb je zelf een weerstation gemaakt, een eigen weer hut gebouwd? Of misschien een webcam? Deel dan hier ervaringen, (bouw-)tekening etc...
Door Overijse
Overijse heeft ook een foscam in bestelling, binnenkort dus ook van hieruit webcambeelden.

@ Joris

Heb je die van jou al online gekregen.

Grtz
Kris
Door dlonink
Ik heb een paar maand geleden dezelfde camera, via ebay, aangeschaft. Samen met de F8908, die draaibaar is. (orgineel foscam, maar wel een paar eurootjes goedkoper)

Op zich bevallen ze goed. Beeldkwaliteit is niet super, maar voor mij goed genoeg, en het weer is er niet na om rustig een uurtje buiten te gaan staan, en te gaan experimenteren.
In de router heb ik 't IP adres van de cam geforwarded, en kan vanaf overal op de voederplek, achterthuis kijken, daar waar 't me om te doen was. Ik ben er al achter dat er meer achterthuis vliegt dan ik dacht :)

Via dealextreme.com heb ik er ook een handje vol losse lensjes bij gekocht. (Iets van 10 euro ofzo, incl verzending).

kleine tip:
http://www.gadgetvictims.com/
Daar zit ene bubbah, en die heeft er nog wel een beetje kijk op.

Darko
Door jorissynaeve
Bijna online, mijn cam. Ben nog wat aan het prutsen met een manier of de foto's op te slaan om de 15minuten.

Ben denk ik ook van plan nog zo'n lenzensetje te kopen. Bij DealExtreme kan dat geen kwaad. Alleen moet je daar jouw camera niet kopen want dat zijn namaakcamera's die daar te koop staan met mindere kwaliteit en geen firmware-updates..
Door jakwk
Ik krijg een java-fout als ik de stream wil kijken:

load: class com.charliemouse.cambozola.Viewer not found.
java.lang.ClassNotFoundException: com.charliemouse.cambozola.Viewer
................more
Exception: java.lang.ClassNotFoundException: com.charliemouse.cambozola.Viewer