- 17 feb 2010, 11:28
Ik ben van plan om Weather Display en Weather Display Live Premium aan te schaffen, maar heb daar nog wel een vraagje over. Deze had ik al gesteld aan Florian ( WD voor DE ), maar het antwoord laat nog even op zich wachten zo schijnt. Mischien dat iemand van jullie hier het antwoord op weet.
Er kunnen twee versies gedownload worden, te weten;
Main Weather Display install file v10.37P build 21 of Weather Display with error/crash debug code v10.37P debug. (beide de laatste versie)
Weet iemand wat hier het verschil in is?
Mijn hardware bestaat uit een Asus EEE pc met Windows Home Premium (org. versie incl. laatste update`s ) en een Oregon Scientific WMR 200.
Voor WD Live moet ik het bestand downloaden;
Weather Display Live v6.05 , kan echter geen ander bestand vinden. Wordt deze versie pas Premium nadat de licentiesleutel is ingevoerd?
De betaling is reeds voldaan, maar ben wachtende op mijn eigen nummers.
Alvast bedankt voor het je antwoord of reactie!
Er kunnen twee versies gedownload worden, te weten;
Main Weather Display install file v10.37P build 21 of Weather Display with error/crash debug code v10.37P debug. (beide de laatste versie)
Weet iemand wat hier het verschil in is?
Mijn hardware bestaat uit een Asus EEE pc met Windows Home Premium (org. versie incl. laatste update`s ) en een Oregon Scientific WMR 200.
Voor WD Live moet ik het bestand downloaden;
Weather Display Live v6.05 , kan echter geen ander bestand vinden. Wordt deze versie pas Premium nadat de licentiesleutel is ingevoerd?
De betaling is reeds voldaan, maar ben wachtende op mijn eigen nummers.
Alvast bedankt voor het je antwoord of reactie!