- 31 jan 2010, 19:24
Hallo, ik zit met een probleem. Ik bezit een vantage pro 2.Werkt zoals ik naar volle tevreden heid, tenminste zover ik dat kan beamen. Oké maar nu mijn vraag. Ik heb het station, met veel problemen op een eigen site aan het werk gekregen. Dat is gebeurd ,met Weather5.8.3. Dat werkt dus.Maar nu mijn vraag, op de linkerzijde staat een lijst Alle waarden , maar die blijken niet veranderen. die altijd de zelfde waarden aan te geven. Terwijl bij ander stations deze waarden veranderen. Ik he dat in de help functie van weatherlink proberen op te lossen . Maar tot opheden geen resultaat.
Misschien dat er iemand op het Forum, iemand de oplossing weet. ik ben namelijk met de zaak op de Website te plaatsen, ook goed geholpen .Dus wie weet. mij naam is overigens Martien. hr. Amateurs ik groet jullie
PS Hier de link naar mijn website. www.martienverhoeven.nl
Misschien dat er iemand op het Forum, iemand de oplossing weet. ik ben namelijk met de zaak op de Website te plaatsen, ook goed geholpen .Dus wie weet. mij naam is overigens Martien. hr. Amateurs ik groet jullie
PS Hier de link naar mijn website. www.martienverhoeven.nl