Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Eckie76
etab schrijft:
AUB kunnen jullie elkaars frustratie buiten mijn topic om verder uitvechten?

Ik ga er niet meteen van uit, dat deze reactie op die van mij gericht was?
Door het inlogverhaal wilde ik je uitleggen waarom wij die gebruiken, ook om de reacie van Mike te vertalen naar een andere mogelijkheid. Immers vindt hij het geen toegevoegde waarde. Wij dus wel.

Als ik zo vrij mag zijn: ik heb het al meerdere malen aangekaart. Is dit nu een weerforum, of een platform waarop we elkaars webdesign-skills moeten gaan beoordelen?
Liever niet, want daarvoor bestaan veel uitgebreidere platforms.
Te beginnen met Joomla zelf: www.dutchjoomla.org

Ik wil geen negatieve discussies, maar wel duidelijk maken dat we hier op een weerforum zitten en niet op een designerplatform.

Desondanks veel succes met het knutselen.
Door weerzoetermeer
Hallo,

@Etab,

Ik heb je topic verplaatst naar het onderdeel 'Weer website ontwikkeling, design en hosting'. Dat is namelijk de juiste plek.

@Eckie,

Was jij het niet die in dit topic (http://www.hetweeractueel.nl/forum/weer ... n-mogelijk) verzocht om een apart onderdeel te maken voor webdesign? Dan vind ik je reactie toch een beetje vreemd overkomen.

Maar laten we het daar in dit topic niet over hebben en on-topic blijven!

@Etab,

Ik zou er persoonlijk voor zorgen, zoals andere al hebben aangegeven, voor actuele gegevens op de hoofdpagina. Voor de rest vind ik het er mooi uit zien. Succes verder met je site!

Gr.
Thierry
Door etab
Voorpagina is inmiddels aangepast.

Ontwikkeling gaat verder. :woohoo:

Voor die gene die mijn annoniem een bericht stuurt dat ik links van ander sites heb gebruikt. Dat heb ik ook aangegeven dat zijn bladzijdes die ik zelf nog moet maken.
Ik pik niks zonder toestemming.

Overigesn heb ikd e afgelopenw eken tientallen sites bekeken van amateurs en dat is een grote link festijn dus ik ben echt niet roomser dan de paus.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo Etab,
Welkom op het forum.
Je site ziet er duidelijk enoverzichtelijk uit.
Groet,
Hans
:)
Door Eckie76
weerzoetermeer schrijft:
Hallo,

@Eckie,

Was jij het niet die in dit topic (http://www.hetweeractueel.nl/forum/weer ... n-mogelijk) verzocht om een apart onderdeel te maken voor webdesign? Dan vind ik je reactie toch een beetje vreemd overkomen.

Maar laten we het daar in dit topic niet over hebben en on-topic blijven!

Gr.
Thierry

Je hebt gelijk. Niet echt een goede reactie van mij, geef ik toe.
Door Eckie76
etab schrijft:
Voorpagina is inmiddels aangepast.

Ontwikkeling gaat verder. :woohoo:

Voor die gene die mijn annoniem een bericht stuurt dat ik links van ander sites heb gebruikt. Dat heb ik ook aangegeven dat zijn bladzijdes die ik zelf nog moet maken.
Ik pik niks zonder toestemming.

Overigesn heb ikd e afgelopenw eken tientallen sites bekeken van amateurs en dat is een grote link festijn dus ik ben echt niet roomser dan de paus.

Hallo Erik,

zeer triest als mensen je anoniem gaan mailen. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Overigens is het kinderlijk eenvoudig om te achterhalen wie er anoniem mailt, maar dat terzijde.
Het betreft meestal mensen die iets te verbergen hebben, of zichzelf buitengewoon interessant vinden.

Maak je niet druk.

ps. Je site ziet er goed uit.
Door MarTan
Hoi allen,

Een beetje laat maar had het even druk deze week.
De reden waarom ik het in een frameset plaats is het volgende.
Als je nu op een link klik komt er in de adresbak iets met /optie/bla/bla te staan.
Als je een index.html aanmaakt waarin de verwijzing staat naar de index.php (deze gaat namelijk als eerste) dan komt het bla bla bla verhaal niet bovenin de adres balk te staan.
Dit vond ik zelf wat netter vandaar.

Martijn
Door Overijse
Een beetje laat maar had het even druk deze week.
De reden waarom ik het in een frameset plaats is het volgende.
Als je nu op een link klik komt er in de adresbak iets met /optie/bla/bla te staan.
Als je een index.html aanmaakt waarin de verwijzing staat naar de index.php (deze gaat namelijk als eerste) dan komt het bla bla bla verhaal niet bovenin de adres balk te staan.
Dit vond ik zelf wat netter vandaar.

Martijn

Ik begrijp niet goed waarom je een Joomla! nog in een frameset wil duwen, is dat enkel en alleen om url's te hebben met een .html extensie ?????