Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door petergroeneveld
spinson schrijft:
nog steeds niks

Neem aan dat je alles op jullie site onder Meteo wilt plaatsen.
Als ik je Meteo site bekijk dat zie ik in het klein de Evaluation versie van WDL.

Als ik de broncode van deze Meteo pagina bekijk zie ik dat je er 2 keer de en en tags in hebt staan.

Normaal gesproken mag je per page maar 1 keer de tags en en gebruiken of is er inmiddels iets in de html veranderd wat ik niet weet? :unsure:

Denk zelf dat je dit ook moet veranderen.
Door Overijse
@ spinson

Draait je site op een thuisserver of op een hosting ? Begin meer en meer te denken dat je op een thuisserver zit.

Grtz
Kris
Door spinson
Hallo

Na het plaatje van kees van weerstation langerak NH over te hebben genomen gin het spontaan draaien

Kees je bent de beste .
zit allen nog een fout in de maanstanden verder zal ik nog eens naar die en gebeuren kijken ..

ook geeft hij de tekst geen gegevens sinds .....

dat zie ik op andere sites niet , wat kan hiervan de oorzaak zijn?

ook wil ik even melden dat we gewoon op een host zitten en niet op een eigen server

groetjes
Door wslangerak
spinson schrijft:
... nog een fout in de maanstanden ...

Waarschijnlijk heb je de juiste lengte- en breedtegraad van je locatie nog niet ingegeven in WD. Zie Control panel > Solar/Lunar & Coordinates. Hier moet je er erg in houden dat de Longitude negatief moet zijn, we zitten oostelijk van de GMT-tijdzone.

Gr,
Door spinson
heb ik ingevoerd kees maar op de een of andere manier word de tekst vervormd in het plaatje op de website
Door spinson
weet er ook iemand hoe je de kleur van de teksten in weather display live kunt veranderen?

groetjes Henk