- 21 feb 2010, 09:11
Ik heb nu 1,5 jaar geleden bij Davissupport gevraagd om een paar extra tags in Weatherlink, maar het is blijkbaar te moeilijk om de wensen bij "development" te krijgen. Ook in de laatste versie 5.9.1, die ook bij mij vreselijk langzaam upload, hebben ze weer niet de moeite genomen om die paar tags er bij te zetten. Ik wil eigenlijk volgens mij simpele tags.
De volgende twee zie je wel op het Vantage Pro2 console, maar komen niet in de beschikbare tags terug:
- LAST 24 HOURS OF RAIN ....
- STORM STARTED ON
De volgende tags zijn om te voorkomen dat je "onzin" upload naar je website. Soms heb je (zeker bij weinig wind) een vlaag die er voor zorgt dat je windrichtingmeter een rare draai maakt. Als er op dat moment een waarde voor je website gemeten en geupload wordt dan is het mogelijk dat er op je website een erg afwijkende windrichting gezet wordt. Op het console zie ik een aantal pijltjes, waarvan volgens mij "het kleine dichte pijltje" de huidige meting is en "het grote open pijltje" de gemiddelde windrichting is. Ik wil eigenlijk dus op de website de gemiddelde waarde ["grote open pijltje"] plaatsen, dus:
- Average Wind Direction In Degrees
- Average Wind Direction Sector (16-point compass)
Ik krijg in die 1,5 jaar wel mailtjes terug, maar er gebeurt niks met mijn wensen.
Weet iemand of dit al in de software zit of heeft iemand een andere oplossing ?
De volgende twee zie je wel op het Vantage Pro2 console, maar komen niet in de beschikbare tags terug:
- LAST 24 HOURS OF RAIN ....
- STORM STARTED ON
De volgende tags zijn om te voorkomen dat je "onzin" upload naar je website. Soms heb je (zeker bij weinig wind) een vlaag die er voor zorgt dat je windrichtingmeter een rare draai maakt. Als er op dat moment een waarde voor je website gemeten en geupload wordt dan is het mogelijk dat er op je website een erg afwijkende windrichting gezet wordt. Op het console zie ik een aantal pijltjes, waarvan volgens mij "het kleine dichte pijltje" de huidige meting is en "het grote open pijltje" de gemiddelde windrichting is. Ik wil eigenlijk dus op de website de gemiddelde waarde ["grote open pijltje"] plaatsen, dus:
- Average Wind Direction In Degrees
- Average Wind Direction Sector (16-point compass)
Ik krijg in die 1,5 jaar wel mailtjes terug, maar er gebeurt niks met mijn wensen.
Weet iemand of dit al in de software zit of heeft iemand een andere oplossing ?