Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door baroman
Beste allemaal

ik heb hier een gif-je
dit zijn zip-file`s deze zijn uitgepakt en op de site gezet. moet ik nog een speciale txt maken en hoe ziet dit er dan uit.

Groeten Ronnie..
Bijlagen
forbidden-eb2085dac7d060763f075a9e7c4fbe8f.gif
forbidden-eb2085dac7d060763f075a9e7c4fbe8f.gif (9.09 KiB) 3055 keer bekeken
Door wslangerak
OK, als je rechtsklikt op de file yr_xml.php aan de server-kant (dus op je website), heb je dan een keuzemogelijkheid voor "Bestandsrechten"? Zoja, klik die dan aan en zet de rechten voor de file op 755 (staat nu op 644?)

Dat is in ieder geval wat xs4all zelf aangeeft als oplossing.
Door wslangerak
eugel schrijft:
... is dit een lapmiddel van hosting2go ...

Ja, lijkt mij wel. Ik hoef dit soort dingen nooit te doen.

Ook dat xs4all-verhaal is mij niet duidelijk eerlijk gezegd. Als ik nu nog eens naar de screendump van baroman kijk zie ik Apache-server staan. Houdt dus in géén Unix-server en dus ook géén PHP???

Mijn advies is, geef een paar Eur per jaar (extra) uit en ga naar een provider die dit soort zaken als vanzelfsprekend aanbied aan zijn klanten.
Door wslangerak
baroman schrijft:
Hoe moet ik dat doen??

In het programma WSFTP:
Als je rechtsklikt op de file yr_xml.php aan de server-kant (dus op je website), heb je dan een keuzemogelijkheid voor "Bestandsrechten"?
Door Gerrit
Het klinkt mijn heel vreemd in de oren dat XS4all dit niet ondersteunt,een vriend van mijn heeft het er ook opgezet zonder problemen.
Is het ook mogelijk dat de bestanden op een verkeerde plaats staan?

Ik heb de script die ik vanmiddag gemaakt heb gewoon op mijn site staan die doet het in iedergeval. http://www.natuurrondleidingen.nl/album ... yr_xml.php

Kees

Ik las vanmiddag dat jij het over 360 gr panorama,s had,klopt dat wel,ik kan daar niets vinden op die duitse site?

Gerrit
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15