Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Gerrit
WeerstationGraveNL schrijft:

Trouwens Gerrit, ik zit net je avatar te bekijken,
maar je moet je toch écht een keer scheren hoor :woohoo:

Ik vindt het zo veel mooier,een kaal zwijn ziet er niet uit.

Het is gelukt met de randen.

Als laatste wil ik de achtergrond kleur aanpassen,als dat tenminste kan.
Wie weet zo waar die kleur code staat?

Groeten,Gerrit
Door wslangerak
Gerrit,

Zoek in het script yr_xml.php deze regel (72) en wijzig #EDEDED in #E8DDC1 voor de achtergrond van de pagina in jouw achtergondkleur.

Code: Selecteer alles
body {background:#EDEDED;

In de stylesheet (yrno_css.css) kan je met de kleuren ín de tabel experimenteren.

Gr,
Door WeerstationGraveNL
Ik ben even bezig geweest met het aanpassen van de kleurstelling, maar ben toch maar teruggegaan naar de originele kleuren :)

Ik heb nog een klein schoonheidsfoutje weggehaald in yr_xml.php.
Op regel 321 staat een break te veel,waardoor de tekst "Vooruitzichten voor dag 6 - 10" niet aansluit bij de tabel er onder:

' . LASTDAYS . '

Gewoon de laatste
verwijderen.

Verder valt me op dat er staat "dag 6 - 10", maar de gegevens beslaan enkel dag 6 tot en met 9. Het betreft dus een 9-daagse vooruitzicht!?
Door gerrit32
Naar mijn idee zijn het toch echt tien dagen.

Het meteogram is de huidige dag.

Dan de eerste vier volgende dagen en dan dag 6 - 10 zijn de vijf daarop volgende dagen.

Het klopt dus echt wel.

Groet,
Gerrit
Door petergroeneveld
Bij een van de volgende updates voor vandaag, weet de tijd niet meer precies, kun je straks zien dat de vijfde regel erbij komt en wel voor 14.03.2010. Kijk straks nog maar eens. ;)
Door gerrit32
Het ligt er aan op welk moment van de dag je kijkt heb ik gemerkt.
In de loop van de ochtend klopt het en later op de dag klopt het niet meer.

De optie om de tekst te wijzigen van 6-10 naar lange termijn is een goede die altijd klopt.

Groet,
Gerrit
Door WeerstationGraveNL
@Peter Groeneveld: je hebt gelijk. Er komt nu inderdaad een vijfde dag bij de laatste kolom te staan. Geweldig. I stand corrected (hetgeen zoiets betekent als "tijd voor het weekend :)).
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15