Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Boutje
Na enige dagen wachten zijn dan eindelijk de licentienummers via email binnen gekomen van Weather Display en Weather Display Live.

WD was eenvoudig geregistreerd, code intypen, opnieuw opstarten en geregistreerd.
Dat kan ik echter niet zeggen van WD Live ! :dry:

Kan iemand mij vertellen waar ik het venster/veld kan vinden waar ik de nummers in moet voeren? Ik kan enkel via het pictogram WDL Configurator het programma starten, maar kom nergens een registratie gelegenheid tegen!? :angry:

Zie ik iets over het hoofd mischien?:S
Door Boutje
Ik heb inderdaad mijn domeinnaam van de site op moeten geven,...maar ik kreeg evengoed een 12 cijferige code toegestuurd,.....dan zou je toch denken dat je die ook ergens moet invoeren?!:unsure:
Door Sjulp
Bij mijn registratie heb ik volgende tekst gekregen:

If you are using the WDL Configurator enter this serial number into the serial number box in the Basics tab. Enter your website address in the website box to get a confirmation that the serial is correct.

Alternatively you can copy and paste this number into the wdlconfig.xml file replacing the word 'evaluation' with this serial number -

evaluation

Then save the configuration file, upload it to your website and refresh Weather Display Live in your web browser.

Spreekt eigenlijk voor zich ;)
Door Boutje
Ehhh,...dat zegt me niks. Ik dacht eerst dat ik het verkeerde programma gedownload had, maar dit lijkt me toch de goeie. Wat bedoel je met WDLConfig.xml ?

Anders die Florian nog maar eens effe mailen!
Door amvih
Boutje schrijft:
Na enige dagen wachten zijn dan eindelijk de licentienummers via email binnen gekomen van Weather Display en Weather Display Live.

WD was eenvoudig geregistreerd, code intypen, opnieuw opstarten en geregistreerd.
Dat kan ik echter niet zeggen van WD Live ! :dry:

Kan iemand mij vertellen waar ik het venster/veld kan vinden waar ik de nummers in moet voeren? Ik kan enkel via het pictogram WDL Configurator het programma starten, maar kom nergens een registratie gelegenheid tegen!? :angry:

Zie ik iets over het hoofd mischien?:S

WDL configurator openen.
Eerste tabblad "Basics" ==> aanvinken "Licensed Version", in de regel daaronder het verkregen "serial nummer" en de regel daaronder de geregistreerde domeinnaam/website. Als het goed is komt er dan achter het serienummer een groen vinkje te staan.
Kan niet missen.

Succes!

gr.
Arie
Door Boutje
Dat was wat ik van hem kreeg :

Vielen Dank für Ihre Registrierung von Weather-Display.

Ihr Key lautet: XXXcXfXXXX

WD Live: XXXXhkg8XXXXX

Bitte tragen Sie diesen unter "Register" ein und starten Sie danach die Software neu.
Ihre Vollversion ist dann freigeschaltet.

Meer niet,....helaas
Door Sjulp
Ik ga er van uit dat jet je de WDL Configurator hebt. Open deze en kies dan in het pop-up scherm 1 van de Templates uit (maakt niet uit welk). De pop-ûp verdwijnt en dan ben je automatisch in het Basics tabblad. Daar vink je 'Licensed Version aan' hetgeen de 2 daaronder staande vakken vrij schakelt. In het eerste vul de de key in en in het 2° je website waaronder je geregistreerd bent. Normaal zou het dan in orde moeten zijn.

Edit: Oeps, net te laat ;)
Door reitsma1960
Wanneer je de WDL configurator opent moet je daar je serial invoeren.
Er is een regel met Serial Number. Daaronder moet je je website adres invullen.

Je ziet dit direct wanneer je de wdl configurator opent.

Succes,

Groet,
Oebel