Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
Een paar weken geleden had ik een probleempje met de tags van WD. Dit is welliswaar opgelost maar nu stopt WD na plus minus 10 uur met uploaden van de template. Het htm bestand wordt wel op de site gezet maar de gegevens zijn niet bijgewerkt.

Waar kan hem dit in zitten ? Het frappante is dat de eerste ca. 10 uur het wel goed gaat.

Hoe is dit op te lossen ?

Groet,

Bert
Door Meteonoord
Meteonoord schrijft:
Een paar weken geleden had ik een probleempje met de tags van WD. Dit is welliswaar opgelost maar nu stopt WD na plus minus 10 uur met uploaden van de template. Het htm bestand wordt wel op de site gezet maar de gegevens zijn niet bijgewerkt.

Waar kan hem dit in zitten ? Het frappante is dat de eerste ca. 10 uur het wel goed gaat.

Hoe is dit op te lossen ?

Groet,

Bert

Waar wordt deze frequentie dan geregeld ?

Groet,

Bert
Door osjohn
Hallo Bert

Jij heb wel eens ook het probleem gehad dat WD geheel stopte na 12 uur, draait
WD wel door ??

En die 10 uur is zo vreemd, is het geen virusprogramma wat dan active is, en de
upload hindert ??

En worden de gegevens op je computer in de WD-dir wel bijgewerkt, is dat wel dan
zou het toch de FTP-upload zijn.

Worden die gegevens in je WD-root niet bijgewerkt na die 10 uur is het een foutje
van WD of een instelling, maar waar?? ( 10 uur is zo uitzonderlijk )

John
Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Hallo Bert

WD wel door ??

upload hindert ??

En worden de gegevens op je computer in de WD-dir wel bijgewerkt, is dat wel dan
zou het toch de FTP-upload zijn.

Worden die gegevens in je WD-root niet bijgewerkt na die 10 uur is het een foutje

John

Hi John,

Bedankt voor je reactie. Ik zal je vragen morgen even beantwoorden, ik heb WD net in de namiddag weer opnieuw opgetart.

Groet,

Bert
Door Meteonoord
osjohn schrijft:
Hallo Bert

WD wel door ?? Ja.

upload hindert ?? Ik gebruik AVG, nooit eerder last gehad.

zou het toch de FTP-upload zijn. Geen upload probleem, het bestand wordt wel geupload maar niet bijgewerkt.

John

Hi John,

De rest van WD loopt gewoon door, het bewuste HTX bestand wordt verwerkt naar een htm bestand maar wordt niet meer bijgewerkt.

Ik denk dat er ergens binnen WD een instellingsmogelijkheid bestaat maar inderdaad waar ?

Groet,

Bert.
Door Meteonoord
Meteonoord schrijft:
osjohn schrijft:
Hallo Bert

WD wel door ?? Ja.

upload hindert ?? Ik gebruik AVG, nooit eerder last gehad.

zou het toch de FTP-upload zijn. Geen upload probleem, het bestand wordt wel geupload maar niet bijgewerkt.

John

Hi John en collega's,

De afgelopen dagen eens goed bijgehouden wanneer het programma er mee stopte en dat was elke keer precies na 9 uur en 45 minuten.

Wellicht dat dit gegeven enig licht doet schijnen bij één van onze collega's.

Ik hoor wel,

Groet,

Bert