Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door andre
hallo

Inmiddels zijn we weer wat verder gekomen met de gegevens van m,n weerstation.
Als alles goed is gegaan,moet nu alle data werken.
Zo niet dan weet ik het ook niet meer.
hoop dat ik niet te lastig ben geweest,voor sommige wel denk ik ,maar we doen allemaal wel eens wat fout.
hopende dat ik hier mee een ieder te vriend hou
ben ook maar een mens weet ook niet alles.

hopende tot gauw op dit station

met vriendelijke groet andre (ook een weeramateur)
Door baroman
Beste Andre.

Teneerste niemand is lastig op dit forum, we leren van elkaar en een mens kan niet alles weten.;)

Groeten Ronnie..
Door Mike
baroman schrijft:
Teneerste niemand is lastig op dit forum, we leren van elkaar en een mens kan niet alles weten.;)
En ten tweede?????????? :laugh: ;)

Beste Andre, het is geen aanvallen wat we hier doen en je bent zeker niet lastig, alleen start je nu wel weer een topic over je aanmelding bij HWA, zo raken we hier een beetje de kluts kwijd, probeer gewoon de boel in 1 topic te plaatsen, dan kunnen we het met zn allen ook een beetje volgen.

Ik lees regelmatig, bijna elke dag, maar er zijn ook mensen die zo om de paar dagen op dit forum komen en zien dan 3 of 4 topics van jou over hetzelfde onderwerp, snap pie? ;)

Daarnaast begrijp ik niet veel van je zin "hopende tot gauw op dit station", wat bedoel je hiermee?
Door Luc
Hoi Andre,

Met wat doorzettingsvermogen en hulp via forum en mail is het uiteindelijk toch weer gelukt. Jouw weerstation maakt (weer) deel uit van HWA. Zie http://www.hetweeractueel.nl/weer/roden ... f/actueel/

Hopelijk blijft het nu allemaal doordraaien.

Omdat je weerstation al eerder op HWA heeft gestaan, zie je jouw weerstation niet bij het rijtje met de laatste nieuwe stations staan op de homepage.

Mvgr,
Luc

PS: ik heb enkele berichten samengevoegd om het overzicht te behouden