Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door baroman
Beste mede weeramateurs.

Heeft iemand een iedee hoe het met John van Os (osjohn) gaat, ik hoor er weinig van op het forum en is ook niet online.
Hij heeft toch een hardaanval gehad.

Groeten Ronnie..
Door osjohn
Hallo Ronnie

Allereerst bedankt voor je belangstelling, mijn waardering daarvoor.

A.s. dinsdag na tweede Pinksterdag zal ik gedottert worden, mijn rechter kransslagader
zit gedeeltelijk dicht geslipt.

Uiteraart is het een zeer spannende tijd voor ons, het vooruitzicht is goed maar ik
heb toch erg veel spanningen voor de behandeling, waar ik nu ook de nodige tabletten
voor slik.

Groeten John
Door Pim
Hoi John,

Hartstikke mooi, weer wat van je te vernemen.

Ik kan me voorstellen, dat het spannende tijden voor je zijn geweest en dat zal
de komende dagen ook nog wel zo zijn, zeker voor de familie.
Maar ik kan je wel een beetje geruststellen, hoor!
Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde gehad, ben toen in Groningen gedotterd, dat is nu zo'n 10 jaar geleden.
Wat ik me er van kan herinneren?
Ze reden me naar binnen, maakten een sneetje in m'n lies, schoven een stent (lijkt op een balpenveertje) via een slagader naar binnen en op exact de goeie plaats lieten ze die los, ik zag dat ie een grotere diameter kreeg en alles functioneerde weer zoals het hoorde. Alleen het inspuiten van contrastvloeistof gaf bij mij een wat apart gevoel, voor de rest heb ik er niks van gevoeld.
Het mooie eraan vond ik toen, dat ik mee kon kijken op een monitor.
Na 2 dagen was ik weer thuis en nooit weer last gehad.

Waarom zou het bij jou niet precies zo gaan?

Alle sterkte gewenst

Pim
Weerstation Roden
Door Weerstation Kaatsheuvel
Heren Moderators,
Willen jullie dit onder de juiste topic plaatsen?
Bij voorbaat dank.
Groet,
Hans
Door baroman
Oke John.

Ach met die techniek van deze tijd wordt jij ook weer opgelapt, ja en het is logich dat je tegen deze behandeling opziet!
Maar goed het zal allemaal wel los lopen, je moet maar denken er zijn er velen voor mij geweest en hierbij is het ook goedgekomen.;)

Groeten en beterschap en tot horens.

Ronnie..

osjohn schrijft:
Hallo Ronnie

Allereerst bedankt voor je belangstelling, mijn waardering daarvoor.

A.s. dinsdag na tweede Pinksterdag zal ik gedottert worden, mijn rechter kransslagader
zit gedeeltelijk dicht geslipt.

Uiteraart is het een zeer spannende tijd voor ons, het vooruitzicht is goed maar ik
heb toch erg veel spanningen voor de behandeling, waar ik nu ook de nodige tabletten
voor slik.

Groeten John
Door baroman
Oeps sorry Hans.

Mij schuld ik vroeg mij af hoe het met John ging en daarbij niet nagedacht waar ik het bericht neerplofte sorry.

Groeten Ronnie..
Door Willy Peters
Hoi John,

Ik wens jou ook veel sterkte vooral omdat je er toch tegenop ziet. Maar je zult zien dat je hier enorm van opknapt. Een goeie vriend van ons heeft vorig jaar hetzelfde gehad. Natuurlijk is dat schrikken maar inmiddels loopt hij weer rond als een nieuwe.

John, beterschap.

groet,

Willy