Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door pa3hio
Beste mede-weeramateurs,

Ik ben Robert, woonachtig in Waalwijk (Noord Brabant) en heb na 10 jaar trouwe dienst mijn Davis weather wizard III, vervangen door een Davis VP2 met 24 uur fan. en logger.

Mijn habby's zijn motorrijden (met goed weer:laugh: ) het weer en radio maken.

Mijn beroep is electronica, datacom, en telecom. Ook ben ik zendamateur.

Kort maar krachtig dus: that's me.
Door wslangerak
Hoi Robert,

Welkom bij HWA en het forum.

Zo te zien heb je aardig wat ervaring met (meet-)apparatuur, dus wellicht zullen veel mensen van je kennis gebruik kunnen maken. En misschien heb je zelf ook nog wel eens een vraagje...

Wat hebben weeramateurs toch met radio? Of zou het juist andersom zijn :P ?

Veel plezier hier Robert en laat het ons weten als je een eigen site hebt!

Gr,
Kees
(PE1NAC)
Door pa3hio
Heb wel een vraag: ben al een tijd aan het stoeien om weather display live online te krijgen, ik heb het zover dat hij diverse bestanden upload, dus de FTP werkt, maar verder laat het na "loading" een leeg scherm zien, met alleen wat keuze-knoppen aan de onderkant.
Veel lezen heeft nog niet tot een oplossing gezorgd. Ik zou eigenlijk een A tot Z install. handleiding willen hebben van weather display, en WD live.

Ben nieuw met die software hoor, dus zie de link tussen deze twee ook nog niet helemaal. Zendamateur, tja, zit in het bloed he. Hier bij de lokale omroep doe ik de techniek, geen presentatie, ik heb te weinig verstand van muziek. Techniek houdt daar o.a.in: radiohost, en kabelkrant draaiend houden:)
Door wslangerak
pa3hio schrijft:
Heb wel een vraag: ben al een tijd aan het stoeien om weather display live online te krijgen, ik heb het zover dat hij diverse bestanden upload, dus de FTP werkt, maar verder laat het na "loading" een leeg scherm zien, met alleen wat keuze-knoppen aan de onderkant.

Deze vraag kan je het beste even in de WD-categorie stellen, dan houden we alles netjes op z'n plekkie.

Tja, de radio... tien jaar lang bestuur, techniek, presentatie gedaan. Op het laatst een 24/7 automatisering geïnstalleerd en dat draait inmiddels alweer een jaar of 12. Zonder mij overigens, want het ging teveel op werken lijken ;)
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo Robert,
Welkom bij het HWA forum.
Dit geld ook voor alle anderen die ik ben vergeten te verwelkomen.
Veel plezier met je hobby.
Groet,
Hans
:)
Door Master
hmm ben ik nou op het radio amateur forum, of weer amateur forum:S :blink: :P

Welkom bij de familie, en veel plezier hier.