Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Master
osjohn schrijft:

Mijn lichaam voelt nu ook vreemt aan, rookte 30 sigaretten per dag, nu gestopt en een heel ander gevoel en smaak overgehouden dat mij een erg vreemt gevoel geeft waar ik ook erg angstig van wordt.

John

Ik ben zelf ook per 1 februari gestopt, en die rare smaak en gevoel heb ik ook.
Maar wees gerust dit gaat echt over.

Iedereen verder beterschap :)

Gr Folkert
Weerstation Ternaard
Door WSWijk
Zo, even een update van mijn kant.

Ik ben ondertussen weer thuis. Heb een stent gekregen van het ziekenhuis omdat (naar gebleken is) de betreffende kransslagader voor 99% dicht zat.

Het onderzoek heeft ook uitgewezen dat er nog 2 aders zijn die problemen hebben. Deze zitten voor ongeveer 60% dicht. Hier wordt nog extra onderzoek naar gedaan en mogelijk ook nog een extra dottersessie voor gestart. Maar zover zijn we nog niet.

Eerst gaan we op ons gemakkie bijkomen van hetgeen er de afgelopen week is gebeurd. Niets overhaasten, weinig van anderen in de omgeving aantrekken en vooral je eigen gang gaan. Moet zelf zien uit te vogelen wat de beperkingen zijn die ik nu heb opgelopen. Een ander kan me dat toch niet vertellen.

Voorlopig kan ik in ieder geval er weer even tegenaan, nader onderzoek volgt.

En inderdaad, ook ik ben nu gestopt met roken (nu al bijna 5 dagen... yeahhh...) en heb die vreemde smaak en gevoel. Ik ruik nu ook dingen die ik al een jaar of 20 niet meer heb geroken. Vreemde gewaarwording is dat...

Maar goed, we wachten de verdere acties af en zien wel wanneer we hoe en wat gaan doen. Voorlopig zit ik (we) aan huis gekluisterd, want heb een verbod gekregen voor 4 weken om achter het stuur van de auto te kruipen.

Verder iedereen heel hartelijk bedankt voor de steun. We slaan ons er wel door (we zullen wel moeten).

En John, jij ook joh... kop op, laat je niet kisten. We zijn nu beiden ervaringsdeskundigen (helaas). Eigenlijk kan het alleen maar beter worden (gedotterd en gestopt met roken, dat moet verbetering opleveren, dat kan niet anders).

Groeten

Theo
Door weermaarssen
Hallo Theo

Fijn dat je weer thuis bent. Je vertrouwde omgeving is toch de beste plaats om te genezen. Succes met de overige behandelingen, maar neem vooral rust.

Groet Louis
Door duck1966
Van harte beterschap alle twee,
Ook ik denk er hard aan om te stoppen met roken na 34 jaar, Niet om mijn hart maar ook ik moet naar het ziekenhuis voor een operatie en niet zomaar een, Tijdens de opendag van het K.N.M.I zat ik op hete kolen, IK heb in mijn rechter bijbal een cysten zitten en nu links ook een, rechts 5,5 cm bij 2,7 cm links 3 cm bij 1,5 cm dus met alles wat ik doe voel ik het alsof je een trap in je ballen krijg en dat bijna de heledag door op 12 aug ga ik onder het mes en snijden ze de hele zaak open en gaan ze de cysten verwijderen , dus dat is de reden dat ik ga stoppen met roken
sterkten jullie twee en alle andere zieken
groetjes ronald

www.weerstationteraar.nl