Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door AenG
Alle sat24 animaties werken nu weer perfect.

Volgens buienradar zetten ze de animaties stil bij extreme drukte. Daar waren we dus ook al achter gekomen. Natuurlijk wel jammer, want de amimaties worden het meest bekeken bij extreme omstandigheden en dus bij drukte.
Door AenG
JPC schrijft:
De sat24 animaties zijn wederom gestopt

Mvgr,

Hans

Hier ook geen animaties meer. Het zal wel weer topdrukte zijn op de sat24 website ivm aankomende onweersbuien.

Ze verwachten hier in overijssel 24mm neerslag!
Wel goed voor de tuin:)

Afbeelding
Bijlagen
Knipsel-4662c2c1595843cb507b2035de0f71aa.JPG
Knipsel-4662c2c1595843cb507b2035de0f71aa.JPG (12.28 KiB) 2845 keer bekeken
Door tinuz97
AenG schrijft:
JPC schrijft:
De sat24 animaties zijn wederom gestopt

Mvgr,

Hans

Hier ook geen animaties meer. Het zal wel weer topdrukte zijn op de sat24 website ivm aankomende onweersbuien.

Ze verwachten hier in overijssel 24mm neerslag!
Wel goed voor de tuin:)

Afbeelding

Ja hier ook 24,1mm,.....
Ben benieuwd,camera/fototoestel opladen even ghehehe :laugh: :laugh:
Door weerstation
Raar, hier werken de beelden gewoon.

18 mm, maaaaaaar dan moeten we ze nog wel krijgen. Valt moeilijk te voorspellen met onweer. Het zwaartepunt van de neerslag lijkt vannacht voor Noord Holland weggelegd
Door Mike
Ja wel jammer dat dan de animatie niet meer loopt, viel me gister tenminste erg op dat het bijna 2x zo druk was op mijn eigen site, denk dat een hoop mensen achter de computer zitten met dit hete warme weer ;)

Hier voor de komende neerslag zelfs 26.8mm verwacht, ben zeer benieuwd, ook ik wil wat onweersfoto's maken, maar denk dat het laat op de avond gaat worden.

Afbeelding
Door JPC
Hier nog meer : 32.5 mm
Afbeelding

(De afzonderlijke plaatjes van sat24 zijn wel te bereiken.
Maar bij Hosting2go krijg ik deze niet via php binnen.)

Mvgr,

Hans