Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door Master
Hoi

Met een eventuele template wil ik je wel helpen.
Heb de software om dit te maken voor Joomla.
Kijk ff op mijn site dit is ook Joomla met een eigengemaakte template.
Ik hoor het wel van je.

vr gr Folkert :)
Door kingroi
Hoi Folkert,

Dank voor je aanbod, ik maak er graag gebruik van! Heb even naar je website gekeken: prachtige overzichtelijke website, erg mooi gedaan!

Ik heb overigens de volgende foutmelding : 404 - Joomla! was niet in staat om de gegeven bron te vinden

Ik heb lang gezocht voor de oplossing van dit probleem, kan de oplossing niet vinden, ook niet op het Joomla forum. Er staat alleen nog maar een basisinstallatie van Joomla. Iemand een oplossing? ( www.meteohellendoorn.nl )

mvg
Hein
Door Master
Ja een bekende melding van joomla.
Probeer ééns in je admin omgeving onder tools te kiezen voor, Wis Cache, en
Opschonen verlopen Cache, dit lost het probleem soms op.
Een andere mogelijkheid is dat je ergens een link hebt waar géén content aan is gekoppelt, maar eerst wel was.

Wat de template betreft, moet je mij eerst even wat info geven over wat voor kleuren je mooi vind, en of je ook een logo in je hoofd hebt.
Er zijn vele soorten templates je zal dan een bepaalde voorkeur hebben wat voor type jij mooi vind mischien.
Zoniet dan probeer ik er iets van te maken. :)

Vergeet niet dat dit behoorlijk wat tijd vergt, om joomla soms zover te krijgen iets te doen wat jij wilt, maar ééns onder de knie is het best te doen.

Ik wacht op je antwoord.

Groet Folkert