Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door tinuz97
Wietse schrijft:
@Tinuz97:

Control Panel > Offsets & Initial Rain > tabblad Temp. / Baro Offsets / Rain Totals
> Daily Rain Total 12,8 mm invullen ;).

Thx,werkt
Door verhaar.riepe
Hallo, ook hier net heftige bui met onweer en veel regen.

15,1mm in nog geen 5 min.

De straat stond blank, en nu komt de volgende bui eraan.

Als ik de buienrader moet geloven is hij 5 keer zwaarder dan het plukje die we net hebben gehad, dus dat belooft wat.

mvg
René

www.weerstationnoorden.nl
Door tinuz97
Na de flinke hagelbui kwam deze meneer op bezoek......is dit een rolwolk?
Was ontzettend lang en breed,leek wel een muur die korterbij kwam,daarna weer feest met ontzettend harde onweer :ohmy:
Bijlagen
IMG_2160.jpg
IMG_2160.jpg (91.14 KiB) 3350 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Oei Martijn

ziet er dreigend uit inderdaad, Maar wel prachtig vastgelegd op de gevoelige plaat.

Hier niets van al het Noodweer,Geen Rommeltje in de verte en geen enkel Weer-Lichtje te zien.Gelukkig maar, want ik heb een tijdelijke bouwkraan naast het huis staan en de giek hangt boven mijn dak.:(

Van mij mag de Onweer dan ook ver wegblijven zolang die Kraan hier staat.:)

Mvg,

Martijn
Door tinuz97
Resultaat hagel op de tent,hopla er gewoon doorheen geknald!
Vol met die gaten :ohmy:

En nu begint het weer,als ik knmi mag geloven:

Zware onweersbuien, 60-80% kans op 500 ontladingen per 5 minuten...Geldig: zaterdag 10 juli 2010 vanaf ca 22 uur gedurende ca 9 uur

Nog maar 1
Bijlagen
gat.jpg
gat.jpg (61.17 KiB) 3350 keer bekeken
Door tinuz97
Voorlopig laatste maar,anders lijkt het net spam :blush:
Bijlagen
leukspeelgoed.jpg
leukspeelgoed.jpg (35 KiB) 3350 keer bekeken
Door Mike
Ook hier in de bollenstreek ging het los, 23.2mm aan neerslag met een rainrate van max. 167mm.

[img]http://img693.imageshack.us/img693/1881/10072010noodweer62.jpg" class="img-responsive img-post" alt="Afbeelding" />
Eerst een zeer dreigende lucht

2.
Afbeelding
Snel na de eerste spetters naar binnen gerend, was net optijd ;)
Door Eckie76
In Nistelrode ( Brabant ) zou naar verluidt een supercell actief zijn geweest rond 18:45.
Kan iemand dat bevestigen?
Door jango
Eckie76 schrijft:
In Nistelrode ( Brabant ) zou naar verluidt een supercell actief zijn geweest rond 18:45.
Kan iemand dat bevestigen?

Tussen 19 en 20 uur is onze regio getroffen door noodweer.
Ik heb het geluk ( pech ) gehad maar een klein gedeelte van de storm te hebben mee gekregen zit oostelijk van Veghel zwaarste windstoot 66 km 8 Bft.
De bui trok oostelijk van Schijndel westelijk langs Veghel over Vorstenbosch(Nistelrode) met enorme schade aan bomen
Foto`s heb ik niet maar van de schade zie de volgende link
[url][/url]http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/105862/veghel-likt-wonden-na-noodweer
Door tinuz97
Weet iemand waar je uitzending gemist kan zien van het weer?
Schijnbaar is mijn foto van de hagelsteen in mijn hand op tv gewesst,maar kan het niet vinden.