Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door Sjulp
Hier hebben we eerst een pittig onweer gehad (vrijwel geen wind) en daarna eveneens een prachtige zonsondergang.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's op zijn te zien op mijn site.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Prachtige Foto,s

vooral de eerste foto,dat lijkt wel een Supercell die daar ontstaat.Heel mooi.:)

Mvg,

Martijn
Door Mike
Sjulp schrijft:
Afbeelding

Ja dit is een hele mooie.

Hoe krijg jij trouwens je foto's wel op 800 pixels breed, ik kom niet verder dan 500 pixels, ga ik breder dan wordt er een stuk van mn foto afgehakt :dry:
Door Sjulp
Ik maak de foto's in het 16:9 formaat. Openen in Fotoshop Elements 7.0, mijn 'stempeltje' toevoegen en dan 'opslaan voor web'. Daar verander ik dan de pixels naar 800 breed en sla de boel op onder een nieuwe naam.
Door tinuz97
Mooie foto Mike van de zonsondergang!
Ik zou als je photoshop hebt,bv met cloonstempel,de gebouwen etc wegclonen,zodat de nadruk op je geweldige zonsondergang ligt :woohoo:
Ik ben er geen held in,maar ik ga het eens even doen op je foto en dan zo plaatsen :P
Door tinuz97
Uiteraard wat schoonheidsfoutjes (onderin) maar ik heb niet erg veel tijd nu,anders lukt dat wel.
Om je een idee te geven :laugh:
Onderste dus weggehaald,witbalans aangepast (kleurenzweem weggehaald)
En je logo weggehaald :laugh:
Wat verscherpt met onscherp masker ;)

Dus let niet op de foutjes onderin ;)
Bijlagen
16072010zonsondergangwe.jpg
16072010zonsondergangwe.jpg (126.76 KiB) 3874 keer bekeken
Door Mike
Sjulp schrijft:
Ik maak de foto's in het 16:9 formaat. Openen in Fotoshop Elements 7.0, mijn 'stempeltje' toevoegen en dan 'opslaan voor web'. Daar verander ik dan de pixels naar 800 breed en sla de boel op onder een nieuwe naam.

Ja oke, zover begrijp ik het wel ;) alleen wat ik niet begrijp is dat het forum bij mij mn foto's groter dan 500 pixels gaat bijsnijden, terwijl jij hier geen last van hebt.
Door Mike
tinuz97 schrijft:
Uiteraard wat schoonheidsfoutjes (onderin) maar ik heb niet erg veel tijd nu,anders lukt dat wel.
Om je een idee te geven :laugh:
Onderste dus weggehaald,witbalans aangepast (kleurenzweem weggehaald)
En je logo weggehaald :laugh:
Wat verscherpt met onscherp masker ;)

Dus let niet op de foutjes onderin ;)

Ja oke, maar ik heb dus bewust de gebouwen er ook op gezet, heb namelijk ook foto's gemaakt net zoals dat jij hem nu hebt "gemaakt" in Photoshop, heel simpel door het objectief iets hoger op te tillen :P

Maar alle gekheid op een stokje, ik merk dat we beide een andere kijk hebben op dit soort fotografie, wat natuurlijk heel gezond is, zo krijg je verschillende foto's.

Ik heb CS4 op de pc staan maar gebruik het nagenoeg niet, ik "bewerk" mn foto's in Faststone en dan gebruik ik eigenlijk alleen de functie "bijsnijden" en "verscherpen", vervolgens plak ik met het programma "Bordermaker" mijn logo erin.