Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door twister
Hoi Kees,

Ik zie dat momenteel de gegevens van Odiliapeel niet meer bijgewerkt worden nu ik openweerdata.htx van weatherlink gestopt heb.

Momenteel wordt alleen door Weather Display customtextout10.txt ge-upload. naar dezelfde dir als voorheen openweerdata!

Groeten Lambère
Door wslangerak
Zoals gisteren vermeld: heb je dat aan Luc doorgegeven?

twister schrijft:
Behoor ik nu nog e.e.a. met een formulier opnieuw te melden?
Mmmjaa... want je upload nu een andere file en dat moet Luc ff weten. Dus inderdaad de exacte naam en locatie van de nieuwe file doorgeven aan hem svp.
Door weerstation
Lambère, gewoon allebei blijven uploaden (WD en Weatherlink) tot Luc de zaak heeft omgezet.
Door Luc
weerstation schrijft:
Lambère, gewoon allebei blijven uploaden (WD en Weatherlink) tot Luc de zaak heeft omgezet.
Lambère,

Ik heb dit zojuist omgezet, maar ik zie wel dat de nieuwe file van Weather Display op dit moment nog data van vannacht 3:30u bevat. Wellicht een storing?

Gr,
Luc
Door twister
Luc en Kees,

Bedankt!
HP heeft ivm nieuwe updates mijn computer opnieuw laten opstarten.

Erg vervelend, ik heb het probleem bij HP al eens besproken en zou opgelost moeten zijn, maar niets is minder waar!

Heb en nieuwe printer gekocht (leuk ding 7200 serie) maar er zit standaard software bij die van alles wil leveren (als bv inkt cardridge enz). Deze software kun je zelf niet uitschakelen en wordt met TE grote regelmaat ge-update!

Zodoende kan ik WEER met HP in de slag!

groeten Lambère
Door wslangerak
Je kunt als je dat wilt WD automatisch laten opstarten na zo'n reboot:

Gr,
Bijlagen
wd_autostart.jpg
wd_autostart.jpg (44.67 KiB) 2660 keer bekeken
Door twister
Hoi Kees,

Dat klop, maar ik heb ook virtual VP.

Wanneer ik Virtual VP (versie 1.2.2.12) afsluit terwijl deze autoconnect aangevinkt staat en Virtual VP weer open dan is het autoconnect with startup vinkje weer weg. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet, misschien hebben jullie een idee.

Wanneer ik de pc (met Windows Vista) weer opnieuw opstart geeft virtual VP geen autoconnect.

Groeten Lambère
Bijlagen
virtual_VP_autoconnect.jpg
virtual_VP_autoconnect.jpg (30.42 KiB) 2660 keer bekeken
Door wslangerak
OK, dat is dus een Virtual VP-probleem. Hopelijk leest iemand dit die daar een oplossing voor heeft, het staat nu een beetje ongelukkig in dit topic.

Gr,