Algemeen forum voor discussie over de website
Ja, je mag het plaatje ook op je eigen website plaatsen. Als het met extreem weer druk is op de server, dan zal dit plaatje wel geblokkeerd worden.

Om het makkelijk te maken heb ik het plaatje en de juiste code ook bij de pagina met gratis weerbanners geplaatst. Indien je het plaatje wilt plaatsen, dan graag deze code gebruiken.

Gr,
Luc
Door Wietse
@Olaf, je mag anderen toch wel verbeteren op nogal grove fouten?
Neem aan dat ik ook wel is een spellingsfout maak die ik over het hoofd zie, mag je gerust even zeggen hoor.

Maar vond dit wel heel erg slordig.
Door wsEpe
Luc schrijft:
Om het makkelijk te maken heb ik het plaatje en de juiste code ook bij de pagina met gratis weerbanners geplaatst. Indien je het plaatje wilt plaatsen, dan graag deze code gebruiken.

Wellicht dat ik het over het hoofd zie, maar waar? Heb je misschien een directe link?
Door jango
wsEpe schrijft:
Luc schrijft:

Wellicht dat ik het over het hoofd zie, maar waar? Heb je misschien een directe link?

Op je eigen pagina op HWA staat rechts een navigatiescherm WEERSTATION MENU.
Klik GRATIS WEERBANNER aan, daarachter staat het plaatje en de code die je op je site plaatst.
Door wsMaurik
Luc,

Hartstikke mooi grafiekje.

Kun je vertellen hoe je deze grafieken maakt (via php?), want ik zou voor mijn website ook wel grafieken willen maken.
Vandaag is er regen en dan komt het 'regenbubbel' heel mooi te voorschijn!

bedankt,
nico