Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door SpeedyGJ
Eckie76 schrijft:
edit: nog een opmerking die ik vergeten was: Besteed nog iets meer werk aan de teksten. Er staan nogal veel taalfouten in. Niet dat ik Dokter Neerlandicus ben, maar ik zou het wel een verbetering vinden. En nogmaals, vat dit niet vervelend of belerend op, het is positief bedoeld ;)

Groet Olaf

Bedankt ik zal het proberen maar helaas ben ik niet 1 van de aller slimsten ;) maar ik voel me ook niet aangevallen of zo, voor mij is dit alleen maar beter :)
Ik krijg gauw de neiging om een uitleg erg lang te maken :blush:
Door Eckie76
SpeedyGJ schrijft:
Bedankt ik zal deze tips mee nemen :)
Dus niet bij elke update een melding maken, hmmz dat zou me wel werk schelen, zal overige nieuws (b.v media) helpen? Of moet ik het gewoon bij mijn eigen website laten.

De grafieken staan in een aparte subpagina (zie gegevens en verwachting), deze staan bij actueel/24h.
Zoals ik al melde, ik moet hier nog tekst van maken, maar een banner zou ook kunnen, deze kan ik met behulp van Cumulus wel maken, groot voordeel is dat deze de gegevens uit realtime.txt haalt, deze veranderd ook om de 2 seconden. Ik moet toch die banners nog even aanpassen dus zou ik dit mooi kunnen mee nemen.

En ik vind het zelf ook jammer dat ze niet NL talig zijn, helaas valt dit niet te veranderen, dan zou ik zelf grafieken moeten gaan maken maar daar ben ik helaas geen held in :(

Een fout die ik in het verleden gemaakt heb is dat ik de layout van onze website binnen een jaar soms wel 7 keer gewijzigd heb en dat ik veel onderdelen toevoegde en ze later weer verwijderde.
Dit heeft nogal eens wat ontevreden bezoekers opgeleverd die mij dat hebben laten weten. Eerst was ik nogal gepikeerd daarover, maar later heb ik ingezien dat ze gelijk hadden. Er is niets zo vervelend als een website die telkens van gestalte verandert. Veel mensen houden niet van veranderingen. Bedenk eens waarom Google zo voorzichtig is met wijzigingen.
Ik denk dat de meeste bezoekers volledige controle willen hebben over wat ze zien, en niet steeds opnieuw moeten gaan zoeken.
Stel je voor dat pagina 704 van Teletekst elke week anders zou worden. Geen hond meer die er nog naar kijken zou :)
Door SpeedyGJ
Het is ook niet echt een grootschalig verandering, de meeste dingen staan gewoon op hun plaats, alleen er is wat meer ruimte vrij gemaakt, paar dingen staan iets anders maar dat zal snel wennen :)

Vroeger veranderde ik elke half jaar wel nu is dat een heel stuk minder geworden en probeer ik me een beetje in te houden :) layout veranderd wel per seizoen maar dat is 4X per jaar met uitzonderingen van kerst etc.
Door Tonky
SpeedyGJ schrijft:
Zojuist een script uit het index.php bestand verwijderd. Als iemand het zou willen testen zou ik dat zeer op prijs stellen! :)

Alle links getest en hier geen probleem meer. :)
Door Mike
SpeedyGJ schrijft:
Zojuist een script uit het index.php bestand verwijderd. Als iemand het zou willen testen zou ik dat zeer op prijs stellen! :)

Ook hier geen meldngen meer.