Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door forsurh
Euh....

De link die ik gegeven heb is alleen te zien via een mobiele telefoon.

Hiervoor moet je eerst het volgende programma installeren op je telefoon:

http://www.astrogenic.com/spark.html

Weerstation Zoetermeer gebruikt dit ook. Alle 3 de kaarten worden bij mij wel geladen maar er gaat iets mis bij het laden van de data.

Die van WSZ kan ik wel zien....

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door weerzoetermeer
Hoi Wisse,

Staat je map wel op de juiste plek op je server? Ziet je map er het zelfde uit als die van mij? Volgens mij was het ook van belang hoe je de .png hebt gesaved...in hoeveel bit.

Gr.
Thierry
Bijlagen
mapstrip.png
mapstrip.png (7.03 KiB) 3755 keer bekeken
Door Oxize
Vandaag was het droog en heb ik me boltek op het dak gezet. Heb de antenne zover mogelijk uitgelijnd op Magnetisch Noorden, aangezien True North maar 0.4 graden ervan af zit.

Daarna op me server Squelsch op 0 gezet en Noise Sensitivity op default. Nu in 2 uur tijd heb ik maar 2 noises gehad met bovenstaande instellingen.

Hij reageert dus wel. Nu maar wachten op een onweers-buitje bij ons in de buurt. Dan kan ik hem gaan afstellen.

Hoeveel noises heb jij per dag Wisse?
Door forsurh
Hoi,

Meestal heel erg weinig. Met de squelch op 0 ik denk soms maar 1% van het aantal strikes.

Ik weet dat het systeem er systeem er niet echt voor bedoeld is maar ik kon toch de afgelopen weken op ca 1700 km onweer detecteren. En dan heb ik het niet over 1 strike...

Wachten op het onweerseizoen dus......

Groeten,
Wisse
Door weatherservice
Beste mensen,

Ik heb sinds kort ook een LD-250 tot mijn beschikking. Nu was mijn vraag waar ik een lange UTP kabel kan kopen?

Misschien een domme vraag, maar wel broodnodig voor een kwaliteitsvolle verbinding.

Alvast bedankt!
weatherservice schrijft:
Beste mensen,

Ik heb sinds kort ook een LD-250 tot mijn beschikking. Nu was mijn vraag waar ik een lange UTP kabel kan kopen?

Misschien een domme vraag, maar wel broodnodig voor een kwaliteitsvolle verbinding.

Alvast bedankt!

Definieer lang ?

100Mbps max lengte 100m, cat5

Kopen : google op : ethernet cat5 kopen

grtn, Peter
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10