Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door mysteryliner
dag iedereen

Ik ben Senne, uit Limburg (BE) en hoop binnenkort mee het weer te maken :)

Sinds kort heb ik een Cresta PMT980 samen met een TFA nexus weerstation gekocht en wou deze gegevens dan ook delen via wundergroudn of 360.org.

hopelijk kan iemand me met dit process helpen.
Door weatherservice
Alvast van harte welkom op deze website/hulpforum :) . Helaas kan ik niet echt helpen, want ben ook nog maar net gestart op het iets professioneler niveau :)

Groetjes uit België
Door millingenweer
Hoi Senne,

Van harte welkom Bij de Club en veel plezier met de hobby gewenst.

Vriendeljke Groet
Arno
Door Mike
Hoi Senne, welkom op HWA.

Jammer dat je niet je gegevens met HWA wilt delen, das veel leuker joh dan wunderground of 360.org ;)

Groeten, Mike.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Senne,

Ook namens mij van harte welkom hier op HWA en veel plezier en succes met de hobby gewenst.;)

Voor alle vragen ben je hier aan het juiste adres.

En ook kun je hier bij Het Weer Actueel meedoen en jouw eigen Weergegevens uploaden zoals je kunt zien in de overzichten Nederland en Belgie Actueel.

Veel Succes.

Mvg,

Martijn
Door wslangerak
Senne, van harte welkom bij HWA en het forum!

Als je gerichte vragen stelt in de juiste categorie zal je ongetwijfeld de antwoorden op je vragen vinden.
Geef dan even aan welke software je gebruikt of overweegt, dan wordt het voor iedereen iets makkelijker om te helpen.

Overigens adviseer ik natuurlijk om je gegevens aan te gaan leveren op HWA :)

360.org is nog een beetje onduidelijk verhaal: er is niet eens terug te vinden met welke software je wel of niet je data kunt aanleveren.

Gr,
Door Wietse
Welkom Senne,

Als zelfs Kees van Weerstation Langerak niet weet hoe je weerstation aan te melden bij 360.org dan houdt het echt op ;).

Ik lever mijn gegevens trouwens ook aan Wunderground.