Algemeen forum voor discussie over de website
Door pb2rdf
Luc,

Ontzettend bedankt voor het zo snel weer operationeel brengenn van HWA.
Je hebt ff doorgebuffeld, en ik weet wat je hebt doorgemaakt.

Gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw, zet haar namens ons, en de rest van Nederland, maar flink in de bloemen. Ze heeft veel geduld met je. :)

Rust goed uit, want die 30 uur gaan je niet in de kouwe kleren zitten.:dry:

Als je daarna weer wat tijd hebt, misschien het overdenken van een uitwijk, contingency plan waard ???

grtn, Peter

PS. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is ....
Door WSWijk
Hoi Luc,

Klasse hoor... En als je hier zo de berichtjes leest, ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Kan je je voor stellen hoe die kleine ondernemers zweten, die met hun volle inkomen afhankelijk zijn van de service die ze dachten bij RedUnix te krijgen?

Gelukkig is alles (voor dit moment) weer in orde. En nu zoeken naar een andere lokatie waar je de server kwijt kunt.

Haha, al eens gedacht om te vragen of je hem bij het KNMI in de serverruimte mag plaatsen? Ik zeg het nu als een geintje, maar besef gelijk dat het heel mooi zou zijn als dat zou kunnen...

Maar goed, succes met de zoekactie ennnehhh... dit soort acties als wat er bij RedUnix gebeurd is, voorkom je toch niet. Er hoeft maar een rotte appel in die toko te zitten...

Suc6 met alles en volgens mij had je vandaag een verjaardag te vieren... Van harte gefeliciteerd met je vrouw en vergeet ook haar niet. Volgens mij heeft ze genoeg geduld met je gehad... :-)

Groeten

Theo
Door WSWijk
Nikkela schrijft:
Hey Luc,

Je broertje is inmiddels weer fit, hoop jij ook. Goed dat hwa weer in de lucht... Tot strakkes...

Niek

Hee..... detecteer ik hier directe familie die meegeholpen heeft de boel draaiend te krijgen? If so, dan ook jij heel hartelijk bedankt...

Natuurlijk gaan alle credits naar Luc toe (als eigenaar van HWA), maar natuurlijk worden ook de anderen die hierbij geholpen hebben bedankt.

Groeten

Theo
Weerstation-wijk.nl
Door weerstation belfeld
Luc hartelijk dank voor de inzet van het HWA. Neem nu eerst maar wat rust je moet ook aan je zelf denken. Nog Gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw, een groote bosbloemen dat heef ze wel vedient .

Groetjes Paul Sanders
weerstation belfeld
Door hencob
Goed Bezig Luc,

Ga snel wat slaap inhalen en verjaardag van je vrouw vieren. Ben wel blij dat alles weer draait. Je hebt een boel weermannen en vrouwen weer blij gemaakt om de site weer in de lucht te krijgen.

Hencob
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7