Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door hencob
Hallo,

Ben hier net nieuw, weet ook nog niet helemaal hoe het werkt maar dat zal dan wel vaker voor komen dat er onbewust een nieuwe topic ? geopent word. Zet mijn bericht op een nieuw bericht moet dat ergens anders onder vallen dan, als het over het zelfde gaat.

Groeten Henco
Door wslangerak
Als het een vervolg is op een bestaand bericht kan je het beste "Reageren" op dat bericht, je eigen bericht dus.

Een "Nieuw bericht" open je alleen als je echt een nieuw onderwerp (topic) wilt starten.

Groeten,
Door eugel
Hallo Henco

Werkt jouw temperatuur sensor wel?

Heb hier hetzelfde weerstation (gekocht bij elv.de)als backup, en heb het ook wel eens meegemaakt dat er niets meer werkte.
Haal je batterijen eens uit je basisstation en doe ze er na 1 uur maar weer in.
Hij gaat dan op zoek naar al jouw sensoren. dit kan een half uur duren.
Misschien handig om je basisstation korter bij je windsensor te zetten, als het kan.

Hier een link hoe de windsensor er inwendig uit ziet.

http://www.qslnet.de/member/dg1xpz/elektronik/wx/ws700015.html

succes.
Door hencob
Bedankt,

Heb dit wel eens geprobeerd maar toen zat de windmeter nog op het dak heb hem inmidels in de woonkamer zal het nog eens proberen alle tijd voor want het is behoorlijk prut weer hier in noordscheschut . Maar alles wordt wel door gegeven binnen temp buiten temp en de regen ook wel alleen de windmeter niet
Door hencob
Hallo Eugel,

Ik ben zo blij als eem kleine jongen, heb inderdaad de bateryen er nog eens uit gehaald ook die van de binnen temp meter en tot mijn verbazing kwam mijn windmeter ook weer terug. Bedankt voor de tip . N maar eens kijken als ik mijn station hier ook online kan krijgen.En mijn meter terug plaatsen word ook nog wel weer een karwei.

heel erg bedankt voor tips zal ik je nog wel eens benaderen