- 31 aug 2010, 18:27
Ws Brielle schrijft:
Je mening baseer je wel op heel veel aannames. En hetgene dat je als feit omschrijft kun je onmogelijk weten.
Het is maar goed dat je het voorbehoud maakt dat als het niet klopt je niets gezegd hebt.
Hier laat ik het maar bij want ik wil het positieve karakter van deze thread niet bederven. Luc heeft meer als genoeg zijn best gedaan om de zaak weer draaiende te krijgen.
Inderdaad offtopic.
Ik weet niet in hoeverre je inzichten hebt in de financieen van de beheerder van de site, heb je dat wel en is het inderdaad zo duur heb ik niets gezegd.
Persoonlijk denk ik dat de hosting niet zo,n godsvermogen kost.
Mocht de site nog gehost worden bij hosting2go.nl is het waarschijnlijk inderdaad geen dure aangelegenheid, wederom, is het niet zo heb ik niets gezegd.
Ook gezien het feit dat Meteo Consult en het KNMI de beheerder uit de kosten helpen.
De advertenties die op de site in de meest creatieve vormen voorkomen, lijken me dus niet zo noodzakelijk. En zeker niet op de "persoonlijke" pagina van je eigen weerstation.
Je mening baseer je wel op heel veel aannames. En hetgene dat je als feit omschrijft kun je onmogelijk weten.
Het is maar goed dat je het voorbehoud maakt dat als het niet klopt je niets gezegd hebt.
Hier laat ik het maar bij want ik wil het positieve karakter van deze thread niet bederven. Luc heeft meer als genoeg zijn best gedaan om de zaak weer draaiende te krijgen.