Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Wietse
Hallo Theo,

Ik kom ook niet op uw website.
Gebruik Firefox 4.0, beta 4.

En om ontopic te blijven een kaartje van mijn kant over een periode van 8 augustus tot 7 september.
Afbeelding

Groeten,
Wietse
Door wthus
Om de een of andere reden werkt google anaystics bij mij amper. Bezoeken worden niet vastgelegd of de helft van de gegevens worden niet opgenomen. Wat niet wordt opgenomen: via welke link men komt, welke provider, etc, etc.
Door Overijse
wthus schrijft:
Om de een of andere reden werkt google anaystics bij mij amper. Bezoeken worden niet vastgelegd of de helft van de gegevens worden niet opgenomen. Wat niet wordt opgenomen: via welke link men komt, welke provider, etc, etc.

Staat je GA code wel in elke pagina van je website, aangezien je met frames werkt. Elk frame is voor Google een aparte pagina, indien er geen GA code op staat zullen er van die pagina ook geen gegevens beschikbaar zijn.

Grtz
Kris
Door woodyf4u
Contact met het genoemde adres krijg ik ook niet. Die website werkt niet bij mij.
Wel zie ik in de pagina-bron info dat er wel een pagina wordt geladen.
Zie bijlage.

Iemand schreef over meer dan 12% website-bezoek uit één land en van één ip-adres.
Ik wil waarschuwen dat je dan moet oppassen.
Zelf was ik onlangs ook 'slachtoffer' met een website waarop één ip-adres ineens heel erg vaak een bezoek bracht.
Dat liep op tot ver boven wat van de provider in het contract mocht.
Middels een .htaccess blokkering heb ik het adres kunnen tegenhouden.
Daarna werd het rustig.

Kijk dus goed of het wel gewenst verkeer is.
Bijlagen
(918 Bytes) 259 keer gedownload
Door wthus
Overijse schrijft:
wthus schrijft:

Staat je GA code wel in elke pagina van je website, aangezien je met frames werkt. Elk frame is voor Google een aparte pagina, indien er geen GA code op staat zullen er van die pagina ook geen gegevens beschikbaar zijn.

Grtz
Kris

Hallo Kris,

Ik had de code enkel op de index.html staan. Alle webpagina's worden hier namelijk heen geleid en dat is ook de startpagina als je van extern binnen komt. Onderstaande heb ik een voorbeeld van het gebrekkig tellen, alle externe binnen komsten worden niet genoteerd. Dus ik zou daarvoor de code op elke pagina moeten zetten voor de sluitende body tag (of kan het ook boven aan de pagina)? Krijg je dan niet dubbel tellingen en dergelijke, of wordt daar bij GA rekening mee gehouden?

Wilber.

Geen afbeelding dus, wordt weer niet geaccepteerd (slechte module!).

Via omweg geupload op Weerwoord, misschien dan wel zichtbaar:

Afbeelding