Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Snarf2000
JAAAA !!!!

Ben binnen een halve dag weer helemaal online op http://www.meteonoordwest.nl
Nu bij www.mijndomein.nl

Mede dank zij de tips (van Luc)ben ik weer voor 99% ONLINE

Hier en daar nog wat configuratie instellinkjes aanpassen.

en nog een paar databases terughalen (vanavond).

Ben er nog niet helemaal uit, hoe ik hosting2go moet (of zal) aanpakken.

Ik laat het jullie weten.:cheer:

Bedankt,
Frans
http://www.meteonoordwest.nl
Haha, ik mag de domeinnaam niet verhuizen. Ongelofelijk maar waar. Als je bijna een nieuw contractjaar ingaat, wordt de verhuizing pas 12 weken na de start van het nieuwe contract verwerkt. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zal de helpdesk even wijzen op de voorwaarden van sidn.nl:

Volgens sidn.nl:
Voor de verhuizing van uw domeinnaam heeft u het token nodig dat bij uw domeinnaam hoort. Uw oude registrar beschikt over dit token en is verplicht u dit te verstrekken binnen vijf dagen nadat u daarom verzocht heeft. Hoe u het token op kunt vragen verschilt per registrar. Raadpleeg hiervoor uw registrar.

Hieronder de email die ontvangen heb van de Hosting2Go helpdesk:

Beste Klant,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van de door u verstrekte opzegging met betrekking tot uw webhostingpakket en/of domeinnaam. Helaas kunnen wij deze niet in behandeling nemen omdat deze niet valt binnen de gestelde opzegtermijn van 8 weken (2 maanden). Aangezien de incasso voor het komende jaar binnen deze termijn valt, kunnen wij uw contract in dit stadium dan ook niet beeindigen.

Daarnaast is het mogelijk dat de betaling voor de bestelling in kwestie niet door ons is ontvangen. De opzegging is door ons opzij gelegd en zal ongeveer 12 weken na contractverlenging alsnog door ons worden behandeld. Bij een betalingsachterstand wordt de opzegging in behandeling genomen na ontvangst van de betaling. In beide gevallen krijgt u daarvan per e-mail nog een bevestiging.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Hosting2GO Helpdesk
Contact met de helpdesk deed wonderen. Ik heb de authenticatie code gelijk ontvangen toen ik er om vroeg. Het hosting pakket voor het nieuwe contractjaar komt zelfs te vervallen. Goeie service. Uiteindelijk toch een tevreden gevoel.

De verhuizing is inmiddels afgerond. Nog ff testen of de DNS instellingen goed staan en of de mail ook werkt.

Gr,
Luc
Door tinuz97
Dit gezeik heb ik ook gehad,zal geen naam noemen van de hoster,omdat het nu toch mag....maar ik zeg: ok goed,geld terug en token code dan,betaal nondeju 150 euro per jaar,en dan zeker niet mogen uploaden per 3 seconden in mijn geval....staat ook nergens in de voorwaarden bij mij,dus ze blokkeren mij maar,meteen rechtsbijstand erop :P
Als dit abo van mij is afgelopen ga ik naar PCextreme,situatie uitgelegt,en dat is bij hun geen probleem,ook goede ervaringen en uptime als ik tweakers.net mag geloven.
Waar ik nu zit betaal ik 2 dubbele,de helft data verkeer en opslag,en dan ook nog zeuren,ja je hebt ze erbij :angry:
Door Wietse
Zit hier al jaren bij one.com voor slechts 24,99 euro per jaar, nooit problemen gehad.
Onbeperkt data verkeer, upload om de 32 seconden heb ik ingesteld. Vaker heeft geen zin mijn weerstation update namelijk niet eerder.
Door Snarf2000
Hehe, alles weer in orde.
Het heeft wat teweeg gebracht vandaag.

Zou mijndomein nu ook vanacht plat gaan?
Ik ga maar uit van het beste scenario, :P

@Luc.
Het helpt wel als je de heren bij hosting2go onder druk zet.
Die lui volgen een protocol, en als het te moeilijk voor ze wordt, komt de baas er bij.
Dan kan alles in 1 keer wel.

Nu nog even een half jaar abbonnementsgeld terug vragen.
En een kouwe douche aanvragen bij Radar.

Frans
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen gehad. Toen ik in december 2007 de eerste versie van het temperatuurkaartje online zette, bleek dat zoveel processor kracht te vergen, dat ik vriendelijk werd verzocht de site elders onder te brengen. Toen ik ook nog een flinke na-rekening kreeg omdat ik meer dan 30GB dataverkeer had gebruikt, was de keuze voor een eigen server snel gemaakt.

Ik heb toen alleen het DNS record naar de website aangepast. Ik heb de hosting2go omgeving lange tijd gebruikt als testomgeving. In een subdomein had ik een kopie staan van de website, waar ik nieuwe features testte. Inmiddels heb ik al geruime tijd een eigen ontwikkelserver draaien.

Ik was vandaag verbaasd over de mail die ik kreeg, maar na contact met de helpdesk werd er niet moeilijk gedaan. Het positieve gevoel overheerst nog steeds bij mij.

Ik heb een aantal sites van klanten ook ondergebracht bij hosting2go en die zijn nog steeds tevreden.

Voor € 24,= ex. BTW per jaar is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed.

Gr,
Luc