Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door WSWijk
etab schrijft:
he bij mij liggen ze er ook uit.

met neiuwe versie???

Zou kunnen. Heb je na het upgraden naar de nieuwe versie wel de registratie van WD op je twitter account gedaan?

Da's het belangrijkste. Als het dan nog niet werkt moeten we gaan zoeken :)
Door Weerstation Kaatsheuvel
Beste weercollega ‘s,
Ik lees dat ik de nieuwe versie 4.0 van WD moet downloaden( ik draai nu zonder problemen met WD(103.70 build02) voor Twitter(geen upload meer).
Ik heb zowel WD als WL draaien met VVP, geeft dat geen conflicten met elkaar als ik de nieuwe versie van WD download.
Bij voorbaat dank.
Groet,
Hans
Door Inya
Hallo,
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Inmiddels nieuwe versie erop gezet. Als ik nu op de 'outh'knop klik en vervolgens start krijg ik een foutmelding: "kan bestand of assembly System.Web, Version=4.0.0.0 enz enz "

Ik weet niet of dit probleem in WD zit of dat het een twitterprobleem is. De afgelopen periode kon ik via mobile ook niet meer inloggen op twitter en een dag later ineens weer wel.

tips zijn welkom.
Door wslangerak
Weerstation Kaatsheuvel schrijft:
... dat ik de nieuwe versie 4.0 van WD moet downloaden ...

Niet versie 4.0 van WD, maar van Microsoft's .NET Framework:
LINK

Als je die hebt geïnstalleerd en dan de Twitter setup in WD doet werkt alles weer.
Ik heb al weken de boel zo draaien zonder enig probleem. Geen minuut zonder Twitter uploads gezeten :silly:

OT:
Pas overigens op met de WD beta-versie als je die nog niet hebt geïnstalleerd. Veiliger is om nog even met de laatste versie van de oude compiler te blijven draaien (versie 10.37P build 44)