Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door hencob
Hallo ben dus ook al een poosje aktief op HWA, maar er niet aan gedacht om mij voor te stellen :blush:.
Ik ben Henco Benjamins en woonachtig in het mooie Noordscheschut. Heb van de erfenis die ik van mijn moeder heb gehad een weerstation gekocht; een Mega 2. Heb deze inmiddels 4 jaar. Gebruik voornamelijk de windmeter om ook een andere hobby van mij uit te kunnen oefenen en dat is Power Kiten :woohoo:. Windkracht 4 a 5 is dan altijd leuk om deze hobby te beoefenen. Ik ben 36 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen.
Ben hier terecht gekomen omdat mijn windmeter niet meer werkte en dankzij een goede tip uit Hengelo werkt ie weer. Alle baterijen langer dan een uur er uit gelaten. Totale reset dan maar werkt prima.
En zag dus op deze sti staan jouw weerstation hier ik dacht ik heb nog een data logger laten we het eens proberen maar het heeft heel wat voeten in de aarde :blink: en zal nu de forums topics ook eens beter door lezen ;). Heb inmidels wel mijn tweede windmeter want de eerste is als SCHIETSCHIJF :angry: gebruikt.
Nou mensen zo heel wat over mij zelf, als er vragen zijn van iemand kun je ze vragen in PB .

Groet Henco
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Goedemorgen Henco,

Ook namens mij van harte welkom hier op HWA en veel plezier en succes met de hobby gewenst.

Misschien in de toekomst nog een eigen website,of misschien je gegevens delen hier op HWA,dat zal mooi zijn.

Mvg,

Martijn
Door hencob
Hallo Martijn,

Dat is ook mijn punt wil wel graag de gegevens uploaden maar ben niet zo kundig met de computer. wswin heb ik en fing heb ik en een stukje webspace maar nu moeten alle instellingen kloppen met elkaar en daar gaat het mis, en heb natuurlijk ook een data logger om mijn weergegevens op de pc te krijgen, zal hier het weekend nog eens naar kijken als ik het voor elkaar krijg.

Groet Henco
Door Mike
Alsnog welkom op HWA Henco, ruig buurtje daar in Noordscheschut, als ze je windmeter als schietschijf gebruiken ;)