Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Beste Collega's, Forumleden en Weer Vrienden,

Door Prive omstandigheden in de relationele sfeer bij mij, ben ik helaas genoodzaakt te stoppen met Weerstation Klazienaveen.

Het is nog onduidelijk wanneer de stekker er uit zal gaan hier. Gezien de vele reactie,s van bezoekers van mijn site in mijn mailbox, Zal ik proberen Weerstation Klazienaveen zo lang als mogelijk in de lucht proberen te houden.

Echter kan het ook zo zijn dat plotseling mijn site op Zwart gaat.

Getracht wordt dan de website wel in de lucht te houden maar dan tijdelijk met geen eigen gemeten Weer Data meer die ververst wordt.Dit door noodzakelijke verhuizing.

Als het zover komt dan betekent dat, Dat ik ook geen Weerdata meer kan aanleveren hier op HWA en Meteo Consult en KNMI.

Toch zal ik proberen zo lang mogelijk online te blijven en ik hoop dat ik verder kan gaan vanuit een andere lokatie( Nu nog onbekend) Dat zal in ieder geval zeker geen Klazienaveen meer zijn.

Hopelijk kan ik vlekkeloos over vanuit een andere lokatie maar dat is nu nog zeer onduidelijk gezien de situatie.

Ik hoop dat ik jullie allen bij deze voldoende ingelicht heb.Als er nieuwe ontwikkelingen zijn dan horen jullie het hier op het forum.

Alle reactie,s zijn uiteraard van harte welkom.

Ook wil ik bij deze alvast iedereen heel erg bedanken voor de goede samenwerking.

Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van Weerstation Klazienaveen maar ik hoop dat ik ergens anders vandaan weer kan opstarten.

Op 18 December 2010 aanstaande zou onder andere omstandigheden weerstation Klazienaveen precies 1 Jaar online zijn,helaas wordt dat nu niet meer mogelijk.

Hopende op Jullie begrip,

Iedereen bedankt,

Mvg,

Martijn
Door duck1966
Hallo Martijn

Wij hier thuis wensen jou sterkte met alles en hopen je weer snel terug te zien,
Het was leuk om jou in de shout te hebben en live te zien bij het k.n.m.i we hebben een hoop gedeeld op de shout en via mail, suc6 met alles

groetjes ronald en jeannette
Door reitsma1960
Martijn,

Wat een vervelend bericht. Erg jammer dat je (eerst) moet stoppen met deze pracht hobby. We hopen je uiteraard terug te zien.
Het bericht is duidelijk. Heel veel sterkte met alles!

Mvrgr.
Oebel
Door wslangerak
Martijn, ik wens je veel sterkte toe in de komende tijd. Er zal ongetwijfeld heel wat op je af komen. Een weerstation in de lucht houden is dan toch iets minder belangrijk. Houd jezelf eerst maar in de lucht en de rest komt wel weer!

Positief denken en je levert weer data aan voor je het beseft.

Groeten en hou je haaks!
Kees.
Door useradema
Hallo Martijn,

jammer om te lezen dat je met weerstation-klazienaveen moet stoppen.

Ik spreek uit eigen ervaring dat in tijden zoals deze, je nooit moet vergeten wat belangrijk is in het leven...

Dat je niet moet stoppen met wat je zelf leuk vindt. Gezien je website en je passie voor het weer, denk ik dat we in de toekomst wel een nieuwe weersite van je online gaan zien...

Ik wens je het beste,

Groet,
Alexander
Door Regards
Hé die Martijn,

Van hieruit ook heel veel sterkte de komende periode.

Zoals al is geschreven zorg eest voor je zelf dat je weer alles op een rijtje hebt, je weerstation dat komt wel weer een keer als de rust er weer is.

Doe rustig aan en ik hoop dat de contacten niet ‘verwateren’.

Gr Rik
Door Mike
Ha Martijn,

Jeetje, en dan lees je ineens zo een bericht.
Een bekende situatie, maar kop op, het zonnetje gaat ook bij jou weer schijnen.

Veel sterkte van deze kant.

Groeten, Mike.
Door baroman
Beste Martijn,

Kop op, het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht.
Probeer de site zo lang mogelijk in de lucht te houden.
Veel sterkte voor de komende tijd.

Groeten Ronnie..
Door kees ws middelburg
Hoi Martijn

Het is erg jammer dat je ermee moet stoppen,hopelijk tijdelijk.
Je moet nu eerst voor jezelf kiezen is toch belangrijker.

Veel S6 toe gewenst de komende lastige tijd en hopelijk snel tot ziens.

Grt Kees
Door Willy Peters
Dag Martijn,

Jammer dat je moet stoppen. Zie eerst maar dat je alles weer op een rijtje krijgt en een eigen stek krijgt. De rest komt vanzelf wel weer.
De komende tijd veel sterkte gewenst.

Willy