Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Willie
Hallo allemaal,
Heb de webcam nu streaming geplaatst, ben alleen benieuwd of het voor andere niet te lang duurt voor dat hij geladen is.
Zelf zit ik op glasvezel (XMS) en kan met 50mb up en downloaden en maar hoe snel kom ik door andere servers???
Als je heb gekeken en wilt reageren op de snelheid vermeld dan even welke verbinding je heb.
Als dan blijkt dat het bij teveel kijkers te lang duurt kan ik alles naar lagere kwal. bijstellen zit nu op gemiddeld.
http://home.xmsnet.nl/hetweerinnijmegen ... age338.htm
Bijlagen
webcam-aae231db90a1eba6d88156c96b78275c.jpg
webcam-aae231db90a1eba6d88156c96b78275c.jpg (105.42 KiB) 3689 keer bekeken
Door AenG
Willie,

Als de website is geladen dan krijg ik na 5 seconden je webcam te zien.
Heb een 120/10mb verbinding.

gr Geert
Door Mike
Hier op het werk ook na een seconde of 7 beeld, ziet er goed uit, lekker scherp.

Netwerksnelheid.
Afbeelding
Door wsEpe
Hier ong. 6 a 7 sec. bij een 16/1.5 mb verbinding.
Wel een continu downloadbandbreedte van bijna 1 mb om de video aan de praat te houden.
Door verhaar.riepe
Hier op het werk ook goed 5.5Mb verbinding.

Ziet er goed uit.
Door Luc
Hier krijg ik een foutmelding: De wachttijd voor de verbinding is verstreken

Overigens wacht ik persoonlijk zeker geen 5 seconden. Normaal gesproken heb ik een website dan allang weggeklikt. Ik denk dat ik niet de enige ben.

Snellere website staan zelfs hoger in Google, zie ook http://googlewebmastercentral.blogspot. ... nking.html

Gr,
Luc
Door Mike
Misschien kan je even de datum aanpassen, er staat nu 10-05-2010, dat heeft de neiging om te lezen dat het 10 Mei is ;), zie ook dat hij niet ververst??? kwa tijd. hij staat op 17:17 maar het is nu 17:22.

Overigens krijg ik hem hier thuis pas na 17 seconden te zien.
Zoals Luc al zei, ook ik ben na een paar seconden alweer weg bij een webcam die dan nog geen beeld geeft.

Groeten, Mike.
Door andre
Is het ook mogelijk dat je de webcam ook in weather-display mee te laten draaien, in het programma van weather-display zelf
Ik heb wel een webcam maar volgens gezegde kun je geen webcam mee laten streamen in het programma zelf