- 08 okt 2010, 23:08
Hoi Nicolas,
Ten eerste veel succes gewenst met het project, je WS, je site en de samenwerking die je aankondigd.
Offtopic:
Voor het overige kan ik me wel gedeeltelijk vinden in hoger geschreven opmerkingen en dit dan enkel en alleen door je woordkeuzes.
[ul][li]Je naam niet vrijgegen : is zeker niet verplicht, maar op die manier is respect en beleefdheid al ver te zoeken[/li][li]"wij (belgen) hebben besloten" : Dit zullen er maar enkele van de meer dan 10 miljoen zijn hoop ik, want zo komt het over als een dictatoriaal volkje.[/li][li]"goede samenwerking tussen de verschillende partners is noodzakelijk" : Zitten er hier al heel wat partners dan, is dat niet een wat duur woordgebruik dat niet noodzakelijk is.[/li][li]"De NR 1 van België" : mag je gerust zijn hoor, maar doet me eerder denken aan het huismerk van een grote warenhuisketen.[/li][li]Verwijder dit topic : kan ik kort en bondig op zijn, hoge bomen vangen veel wind.[/li][/ul]
Terug ontopic:
Voor het overige nogmaals veel suc6 en jullie project vind ik zeker de moeite waard om in de gaten te houden.
Grtz
Kris