Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Overijse
Hoi Nicolas,

Ten eerste veel succes gewenst met het project, je WS, je site en de samenwerking die je aankondigd.

Offtopic:
Voor het overige kan ik me wel gedeeltelijk vinden in hoger geschreven opmerkingen en dit dan enkel en alleen door je woordkeuzes.

[ul][li]Je naam niet vrijgegen : is zeker niet verplicht, maar op die manier is respect en beleefdheid al ver te zoeken[/li][li]"wij (belgen) hebben besloten" : Dit zullen er maar enkele van de meer dan 10 miljoen zijn hoop ik, want zo komt het over als een dictatoriaal volkje.[/li][li]"goede samenwerking tussen de verschillende partners is noodzakelijk" : Zitten er hier al heel wat partners dan, is dat niet een wat duur woordgebruik dat niet noodzakelijk is.[/li][li]"De NR 1 van België" : mag je gerust zijn hoor, maar doet me eerder denken aan het huismerk van een grote warenhuisketen.[/li][li]Verwijder dit topic : kan ik kort en bondig op zijn, hoge bomen vangen veel wind.[/li][/ul]
Terug ontopic:
Voor het overige nogmaals veel suc6 en jullie project vind ik zeker de moeite waard om in de gaten te houden.

Grtz
Kris
Door Eckie76
weatherservice schrijft:
Ik wist niet dat dit een hele heisa kon veroorzaken.. De website en de slogans, dat is mijn zaak en daar wordt voor gekeken. Wat de data betreft i.v.m. bliksemdetectie, dat is besteld bij NexStorm en daar wacht ik dus op. Zelf heb ik echt geen zin meer om hier verder woorden aan vuil te maken, want het concept wordt hier slecht onthaald (mits enkele uitzonderingen).

Verwijder het topic

Kerel, je veroorzaakt alle heis zelf met je pretentieuze gebrabbel.
En leer je eens aan wat beleefder te worden jegens de forumbeheerders, anders ben jij echt zó kansloos bezig!
Door weerzoetermeer
Beste Nicolaas Roose,

Jou opstelling hier op het forum van HWA valt aardig buiten de boot.

Topics worden in zeldzame gevallen verwijderd van dit forum. Dit topic valt daar niet onder en zal dus blijven staan.

Om verdere escalatie te voorkomen zal het topic worden gesloten en verzoek ik de deelnemers die nog iets tegen elkaar willen zeggen over dit onderwerp dat per PM te doen.

Gr.
Thierry