- 19 okt 2010, 18:12
Luc schrijft:
Hoi Luc.
Het houdt je van de straat, anders verveel je je toch maar:P Hi Hi
Nee maar goed, is dit te realiseren? En ook met verberg Online stations de stations die niet actueel zijn daar heb je ook weinig aan, Deze site heet niet voor niets het weer actueel.
Er kan altijd wat met je station gebeuren 'mij ook simpel zat' maar als ik dan naar Nederland actueel ga en klik op Overijssel, nou moet ik even oppassen dat ik niet persoonlijk wordt, en niets tegen deze stations heb.
Dat Wanneperveen dit weerstation is tijdelijk buiten gebruik Raalte deze gegevens zijn al meer dan 45 uur oud, dit is een behoorlijk groot veld kun jij hierin belangrijke cijfers die met Koning Winter temaken hebben inzetten dat het publiek meteen kan zien hoe het buiten is?
Ik hoop, ja voor een programmeur toch wel te doen, Wij weeramateurs regelen de toe stroom van cijfers wel en dan gaan we knallend de winter in.
Groeten Ronnie..
Goeie ideeën. Jullie weten me wel bezig te houden![]()
Ik zie de ijsdagen en de vorstdagen ook wel zitten. Het helmanngetal zal wat lastiger worden omdat ik daarvoor de gemiddelde dagtemperatuur moet berekenen.
(Tmax + Tmin) / 2 is te doen, maar dit is (volgens mij) niet de officiële methode. Op weerstation Kessel bereken ik deze ook elk heel uur de temperatuur te nemen en te delen door 24. Op HWA zal dat niet gaan, omdat niet elk weerstation exact op het uur en 24 uur per dag data aanlevert.
Ik zal onderzoeken hoe ik e.a. kan implementeren. Ik doe mijn best om dit voor de winter online te hebben.
Gr,
Luc
Hoi Luc.
Het houdt je van de straat, anders verveel je je toch maar:P Hi Hi
Nee maar goed, is dit te realiseren? En ook met verberg Online stations de stations die niet actueel zijn daar heb je ook weinig aan, Deze site heet niet voor niets het weer actueel.
Er kan altijd wat met je station gebeuren 'mij ook simpel zat' maar als ik dan naar Nederland actueel ga en klik op Overijssel, nou moet ik even oppassen dat ik niet persoonlijk wordt, en niets tegen deze stations heb.
Dat Wanneperveen dit weerstation is tijdelijk buiten gebruik Raalte deze gegevens zijn al meer dan 45 uur oud, dit is een behoorlijk groot veld kun jij hierin belangrijke cijfers die met Koning Winter temaken hebben inzetten dat het publiek meteen kan zien hoe het buiten is?
Ik hoop, ja voor een programmeur toch wel te doen, Wij weeramateurs regelen de toe stroom van cijfers wel en dan gaan we knallend de winter in.

Groeten Ronnie..