Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
tvg schrijft:
Met de xml versie heb je toch veel minder last van storingen :)
Afbeelding

Groet
Theo

Theo

Hierin zal je zeker wel gelijk kunnen hebben.
Volgens mijn komt de storing alleen maar voor bij de kant en klaar aangeleverde MOS verwachting.

Het is echter zo dat niet iedereen even handig is in het samenstellen van een eigen MOS en dan is dus de aangeleverde mos toch ook goed, mits deze word vervangen door een nieuwe.

We mogen toch zeker wel verlangen dat MC ons volgens de afspraak 2 nieuwe MOS verwachtingen verstrekt per dag.
Als dat al problemen geeft dan wil ik wel eens zien of wij ooit de beloofde MOS verwachting krijgen aangemaakt op met ondersteuning van onze eigen archief data.

Het word vaak afgedaan met " Het was een storing in de software"

Maar volgens mij is het nog altijd zo dat, wat je niet of niet goed in de software programmeert er ook nooit goed kan uitkomen.
Door tinuz97
Mike schrijft:
blixie schrijft:
Ook bij mij staat de MOS stil op 20-10-2010 22.00 uur.

jammer :S

Tsja, ook hier nog steeds :S

En nu nog :dry:
Door etab
Ik ben niet echt en opruierig type,

Maar zoals de mos aangeleverd wordt, zou je toch gezamelijk gaan overwegen of wij dan niet moeten stoppen met aanleveren van gegevens.

De totale hoeveelheid data die wij aanleveren is best waardevol. en dan mag je meer inzet verwachten van MC. Zo moeilijk kan het niet zijn als je er genoeg prioriteit aan geeft.
Daarnaast wordt je eigen site ook minder betrouwbaar voor je bezoekers en dat kan bezoekers gaan kosten!!!
Door Wietse
Hoevaak ik dat al niet heb aangegeven, echter waren jullie het steeds niet met mij eens, of kreeg in iedergeval weinig postieve reacties.
Door weerzoetermeer
Beste MOS gebruikers,

Ik ben het met jullie eens dat een MOS verwachting die stil staat sinds 20 oktober niet kan. Blijkbaar is er geen enkele bewaking in het proces van het maken van de plaatjes en dat is jammer. Ook bij mij staat het plaatjes van de MOS verwachting stil echter maak ik hier geen gebruik van en heb er dus ook geen last van. Maar voor de andere leden die dit plaatje wel gebruiken vind ik het wel erg vervelend dat er zo’n oude verwachting op de site komt te staan.

Als moderator kan ik weinig doen dan Luc inlichten en afwachten wanneer de boel weer gaat draaien.

Gr.
Thierry
Door wslangerak
Ik ben het helemaal met de vorige spreker eens...

Hier werkt de MOS-feed ook gewoon door, dus het zit inderdaad in het genereren van het plaatje.

Wietse, dit vind ik toch iets anders. Nu staat er overal een 3 dagen oude verwachting, dat is iets ernstiger dan een verkeerd plaatje. Want daar ging het in dit topic eigenlijk om.
Door jango
Ik heb Luc gister om 18.00 uur een email gestuurd echter nu 24 uur later nog geen enkele reactie ontvangen.
Niet persoonlijk en ook niet op het forum.

Dat vind een kwalijke zaak.

Hoe zit het met het beheer van HWA?
Is Luc de enige verantwoordelijke en heeft hij alleen de mogelijkheid aan zulke situatie`s iets te doen?
Dan zie ik in de toekomst nog wel vaker de ergernis van leden van HWA over zaken die niet of niet goed draaien.
Stel Luc gaat op vakantie (hoe lang?) of beland in het ziekenhuis (wat ik niet hoop)dan kan het dus zomaar zijn dat een probleem zich lange tijd voor doet.

Natuurlijk werkt de MOS wel bij mensen die deze zelf maken met php, maar niet iedereen (ik ook niet) weet hoe je hiermee te werk gaat.

Nu weet ik ook niet of dat de MOS plaatjes gegenereerd worden bij MC , als dat wel het geval is dat vind ik het een kwalijke zaak dat zij het niet opmerken als dit niet gebeurd.

Ik hoop dus dat deze zaak snel opgelost word en dat de toekomst beter geregeld word.

Aan ontevreden mensen heb je namelijk niets dan kwaad.

groet Jan.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13