Algemeen forum voor discussie over de website
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Is er iemand op het forum die een voorzet kan geven voor het maken van een MOS image
met behulp van de XML file. ik ben al een paar avonden op zoek hiernaar het gaat hoofdzakelijk om het inlezen van de XML file zodat ik vandaar door kan borduren.

groeten Nol
meteo Eersel
Door Eckie76
nolversteeg schrijft:
Hallo Meteovrienden,

Is er iemand op het forum die een voorzet kan geven voor het maken van een MOS image
met behulp van de XML file. ik ben al een paar avonden op zoek hiernaar het gaat hoofdzakelijk om het inlezen van de XML file zodat ik vandaar door kan borduren.

groeten Nol
meteo Eersel

Hallo Nol,

Mits je server/hostingpakket het technisch gezien toelaat, kan je hier wel rekenen op een oplossing.
Ik zie dat Thierry je al PM heeft gestuurd. Hij weet je vast meer te vertellen daarover.
Daarnaast heb ik ook nog wel een mogelijkheid, met zeer veel dank aan Joris, Kees (moderator) en Luc, en iedereen die er aan heeft meegewerkt.

Groet Olaf
Door nolversteeg
Hallo Olaf, Ook vast dank voor de aangeboden hulp, ik heb al heel veel uitgedokterd maar dit heeft me even voor het blok gezet .vandaar
groeten Nol,
Door nolversteeg
Heren Helpers ,

Het is gelukt nu verder spelen met het geheel, geeft weer nieuwe perspectieven om andere zaken aan te pakken.

hartelijk DANK
Door Luc
nolversteeg schrijft:
Heren Helpers ,

Het is gelukt nu verder spelen met het geheel, geeft weer nieuwe perspectieven om andere zaken aan te pakken.

hartelijk DANK
Hoi Nol,

Zou leuk zijn als je je ervaringen en vorderingen deelt. Wellicht voedt dat ook weer ideeën bij anderen.

Gr,
Luc
Door nolversteeg
Hallo Luc,

Ik ben voor meestal op het forum aanwezig en volg alle zaken ,indien er van mijn kant input geven kan worden zal ik dat zeker doen, Ik ben een website amateur die meestal vragen heeft en zelf door heel veel proberen en lezen en geduld iets voor elkaar krijg, Het resultaat van mijn hobby is dan toegespitst op de website www.nolversteeg.nl die momenteel een site wordt met een grote bult ,hierdoor zal ik ook moeten zoeken naar een oplossing om 2 domeinnamen aan een IP adres te koppelen.(is geen vraag!) ik haat eigenlijk hapklare blokken. maar soms kan je niet anders (lees onkunde van deze kant) maar de sneeuwhoogte meter staat ook op het menu en zal daar dan ook verslag van doen.

Groeten Nol
Door weerzoetermeer
Hoi Nol,

Mooi dat het is gelukt. Je moet alleen nog even de url onderaan het plaatje aanpassen. Ik zie mijn site daar nog staan.... ;)

Gr.
Thierry