Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door SpeedyGJ
Ik vind het allemaal wel leuk, maar als ik die bft invoer dan is mijn windsnelheid ineens een heel stuk lager. Zodra ik alles weer verwijderd is de windsnelheid weer goed.
Door Snarf2000
nolversteeg schrijft:
En trouwens complimenten voor de snelle en werkbare optie om een leuke (banner)display te maken,ik ben hier ook mee bezig geweest alleen moet er met weatherlink teveel omgeprogrameerd worden om dit volledig te gebruiken. en als ik verstand had van flash, was het refresh probleem waarschijnlijk ook opgelost.

Nol

Ik vond het een leuk project om aan te werken.
Kostte me wel veel vrije tijd, maar dan heb je ook wat.

Hen in een korte tijd veel meer geleerd van de tags in clientraw.txt en ook van wxgraphic.
Zelfs mijn php kennis heeft een update gehad. :woohoo:
Door SpeedyGJ
Na een zoektocht heb ik het zelf kunnen oplossen :D
Afbeelding

Ik vind alleen de stip van de roos niet mooi, pijltje zou duidelijker zijn, maar dat moet natuurlijk wel haalbaar zijn, lijkt me wel. Dit is de reden dat ik die er niet in het gedaan.
Ik ga nou eens aan de slag om die knoppen aan het werken te maken , b.v de hi low e.d :)
Door Snarf2000
Eindelijk weer een beetje tijd gevonden om tot een "einde?" te komen van dit project.
Vandaag de console afgebouwd met de windroos werkend met een mooiere wijzer dan de stip die er eerder op zat.

Als er een wens is om het COMPLETE script hier neer te zetten, hoor ik dat graag.

Frans

Afbeelding
Door meteozwolle
ziet er echt mooi uit, complimenten hiervoor

uiteraard ben ik / zijn we geinteresseerd in het script.Ik verwacht er veel van te kunnen leren in iedergeval !
Door Snarf2000
Nou, daar is hij dan.
De FINAL? versie van de console.
Met dank aan een ieder die in dit topic heeft meegeholpen voot tips.

Je moet zelf nog aanpassen:

- In de config.txt het serverpath naar je clientraw.txt
- De naam Meteo Noord West verder op in het script naar je eigen weerstation naam.

Volgens mij draait ie dan meteen.

Have Fun!

Frans
Bijlagen
(159.96 KiB) 206 keer gedownload
Door Snarf2000
Geen enkele fout hoor met je script.
Je roept hem alleen niet goed aan.
Kijk maar;
Afbeelding

Het script aanroepen met :
Code: Selecteer alles