Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door weatherservice
Beste leden,

Ik draai al een tijdje mee op het forum van HWA, maar ik vond het nodig om mezelf en de weerhobby die ik koester eens uit de doeken te doen. Sinds een 7-tal jaar hou ik mij vooral bezig met het runnen van een weerwebsite en dat was het. Tot ik voor kort de mogelijkheid (via stormchase, VTM & HLN) kreeg om de weerhobby ook wat professioneler te maken. Zo ben ik overgegaan tot het runnen van Weerstation Waregem, met volgende apparatuur:

- Davis VP2 (binnenkort verwarmt zoals bij WS Klazienaveen)
- Boltek LD-250 bliksemdetectie
- Aanschaf server voor de weergegevens
- Transformatie van de oude weerwebsite

- Auto compatibel met CB radio, boltek, iPad en in de toekomst een Vortex Inspeed anemometer. Mochten er mensen zijn die willen samenwerken, dan kan u mij altijd contacteren via de website of via mail.

www.weatherservice.be (in samenwerking met bliksemdetectie.nl)
mail: weatherservice@hotmail.com

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

P.S: bedankt aan HWA voor de geweldige verwerking van de weergegevens uit Waregem! Dit is een hele dikke pluim!
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Weatherservice,

Van harte Welkom op HWA en veel plezier en succes gewenst met deze mooie hobby.

Mvg,

Martijn
Door meteohoekvanholland
Welkom,

Hwa is weer een enthousiaste weeramateur rijker zo te zien! Al heb je inmiddels al meer berichten gepost dan ik... :blush:

Gr,

Marc
meteohoekvanholland.nl
Door weatherservice
haha neen gekkie :p, dat is er al een tijdje af. Dank voor de welgekomen ontvangst.

Hetweeractueel krijgt alvast vanuit België een dikke pluim! Hele vriendelijke sfeer en uitermate boeiend

PS@ meteoHolland: no worries, iedereen levert zijn bijdrage op tijd :)

Groet,

Nicolas