Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door beneluxmeteo
Beste weervrienden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik aanwezig was op dit forum. In juli is hier nabij de bliksem ingeslagen en heb ik nogal veel schade vanwege inductie. De schade is door een bedrijf ook vastgesteld en het meeste van mijn apparatuur is niet meer te repareren. Ik heb mij jaren terug extra laten verzekeren speciaal voor mijn apparatuur. De schade bedraagt een paar duizend euro.

Helaas duurt het uitkeren van de schade erg lang. Zijn er mensen met dezelfde ervaring? Ik heb m'n tussenpersoon op de zaak gezet, maar het schiet voor geen meter op....

Iemand tips?

Groet,
Johan
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Het bekende verhaal van verzekeringsmaatschappijen.

Ben je een keer te laat met het betalen van je premie heb je direct een aanmaning.
Moeten ze schade aan je uitbetalen, Dan zijn ze nooit thuis.:(

Mvg, martijn
Door Luc
Ik heb recent een lekkage in de keuken gehad. Op laten sporen door loodgieter en laten repareren. Zelf heb ik geholpen met kappen en breken.

Na reparatie een specificatie van kosten en mijn eigen uren gemaakt. Natuurlijk ook de rekening van de loodgieter er bij gedaan. Vorige week heb ik deze gemaild naar de tussenpersoon. Gisteren kreeg ik het bericht via de tussenpersoon dat de kosten worden vergoed. Zelfs de eigen uren worden vergoed a €12,50 per uur.

Ik heb dus enkel positieve ervaringen. Moet er wel bij zeggen, dat de tussenpersoon erg professioneel en actief is. Er werken >20 medewerkers bij deze tussenpersoon. Ze zitten er kort op bij de verzekeringsmaatschappij.

Tip: klagen bij de tussenpersoon. Zij behartigen jouw belangen immers bij de verzekeringsmaatschappij.

Gr,
Luc
Door millingenweer
Hallo Johan

Toen hier de bliksem insloeg was er 1400 euro schade
aan de tv, telefoons
binnen 2 weken al het geld binnen
maar alles draaid om hoe actief is de tussen persoon
Daarom verzekerd ik alles bij een tussen persoon waar je zo naar toe kunt
als er problemen zijn.

vriendelijke groet
Arno